تغییرات شاخص کل بازار سهام 1405/04/07 --- 10:48 اگر شرایط همینطور منفی پیش برود؛ حمایت هایی که می بینم، یکی عدد روانی 5 است، دیگری بنا بر فیبو اصلاحی، حول 4.9 و از همه قوی تر پولبک به سقف کانال، عدد 4.66 خواهد بود . در حال حاضر شاخص حول 5.78 میلیون ایستاده است . ببینیم چه می شود . به گمانم مهمترین عاملی که اثر منفی دارد روی این بازار، یکی زد و خوردهای شبانه تنگه هرمز و ناپایداری توقف اتش بس است و دیگری شایعات سود بانکی…
-
setare vsetare
فالوم بریم برای صف خرید. فالوم بزن لایک
-
محمد رضا جلالی فراهانی
فاذر فاذر خوشبختانه علی رغم شرایط بازار این سهم کشش صف خرید را دارد. توکل به خدای روزی رسان.
-
وبملت دوست گلم😘 کی گفته بازار دستوریه؟!!!! کی گفته تکنیکال حاشیه هست!!!! هرکی گفته مطمن باش کامل مسلط نیست من 70 درصد استراتژیم تکنیکاله پس چجوری این گین هارو میگیرم تنبلی نکن برو یاد بگیر شاید دیگه کسی مثل من انقدر راهنمایی نکنت موفق و پر سود باشی 😘
-
فزر اقای افشار با توجه به تحلیل تان با غپینو موافق هستید؟
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔴#پالایش شانزدهمین #فروش_حقیقی در قیمت 469,053 ( 2.21% ) ساعت: 11:52 6نفر هر کد میانگین 336 میلیون تومان مجموعا 2,015میلیون تومان قدرت خریدار: 0.9 م.سی روز: 145.7 | سرانه حقیقی: 415 م.سی روز: 1,304 قیمت پایانی 471,322 ( 2.7% ) @fundSmartMoney1 1405/04/07
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔵#پالایش نوزدهمین #خرید_حقیقی در قیمت 469,053 ( 2.21% ) ساعت: 11:52 12نفر هر کد میانگین 168 میلیون تومان مجموعا 2,015میلیون تومان قدرت خریدار: 0.9 م.سی روز: 145.7 | سرانه حقیقی: 415 م.سی روز: 1,304 قیمت پایانی 471,322 ( 2.7% ) @fundSmartMoney1 1405/04/07
-
🎩 آرمین احمدی 🎩 (فیلترهای جادویی)
🔴 وزارت صمت، افزایش واردات خودرو به قیمت اقتصادی را پیگیری می کند/ خودروسازان زیر ذره بین مجلس قرار گرفتند رستمی، سخنگوی کمیسیون صنایع: •️یکی از عوامل مهم افزایش قیمت خودرو، کاهش عرضه است که به دلیل افزایش تقاضا به گرانی خودرو منجر می شود. •️وزیر صمت در نشست مجازی مجلس اشاره کردند برای کاهش قیمت خودرو بر واردات خودروهای اقتصادی متمرکز شده اند تا میزان عرضه در کشور افزایش یابد. •️هم اکنون لازم است وزیر صمت به عنوان مجری این بخش برای ساماندهی این صنعت ورود کند و مجلس هم از بعد نظارتی این موضوع را دنبال می کند.
-
سنگ صبور
وگردش دوست عزیزمون اشاره کرد البته نظرش پاک شد میگه من امروز یه سهم فروختم ومجددا یه کارمزدی هم دادم مجددا همون سهمو خریدم پس مشخصه داری لخظه ایی تصمیم میگیری و در اخر اگر بازار 1000درصد رشد کند شما اصل سرمایه ات از دست میدی اگر شپلی 100تومن میخریدی با یه نوسان ریز پیاده میشدی الان شپلی حدودا داره 600تومن میرسه دوستان دقت کنید بنده کلی در مورد وگردش چه از منظر تکنیکال و چه فاندامنتال برسی کردم که چقدر ارزش داره حالا بایه نوسان ریز باید پیاده بشم
-
Atilaaa
#حفاری عالی ، اطلاعیه قبلی تایید شد حفاری باید 20 هزارتومان به ازای هر سهم بشه
-
عیار امروز حمله به صندوق عیار خواهد شد و صف خرید