جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سنگ صبور | avishan58
۱۱:۵۲:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وگردش دوست عزیزمون اشاره کرد البته نظرش پاک شد میگه من امروز یه سهم فروختم ومجددا یه کارمزدی هم دادم مجددا همون سهمو خریدم پس مشخصه داری لخظه ایی تصمیم میگیری و در اخر اگر بازار 1000درصد رشد کند شما اصل سرمایه ات از دست میدی اگر شپلی 100تومن میخریدی با یه نوسان ریز پیاده میشدی الان شپلی حدودا داره 600تومن میرسه دوستان دقت کنید بنده کلی در مورد وگردش چه از منظر تکنیکال و چه فاندامنتال برسی کردم که چقدر ارزش داره حالا بایه نوسان ریز باید پیاده بشم

لیست اخبار