جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| pmpas
۱۱:۵۲:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وبملت دوست گلم😘 کی گفته بازار دستوریه؟!!!! کی گفته تکنیکال حاشیه هست!!!! هرکی گفته مطمن باش کامل مسلط نیست من 70 درصد استراتژیم تکنیکاله پس چجوری این گین هارو میگیرم تنبلی نکن برو یاد بگیر شاید دیگه کسی مثل من انقدر راهنمایی نکنت موفق و پر سود باشی 😘

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار