#گشان صف خرید درپیش گشایش
-
شستا این حجم از صف فروش برای سهمی مثل شستا در عرض یک دقیقه پودر میشه
-
پارسا پیغمبردوست
فزر 📊 تحلیل فنی فزر (اپدیت 10:30 صبح) 1. پیروزی چارت بر شایعات:📊 برخلاف تصور برخی که می گفتند «فزر فقط ارزش ذاتی دارد و چارت نمی فهمد»، بازگشت دقیق قیمت از محدوده 12000 تومان ثابت کرد که این سهم یکی از تکنیکال پذیرترین نمادهای بازار است. قیمت دقیقاً از روی «میانگین های معتبر» و «ترازهای اصلاحی» بلند شد؛ جایی که پول هوشمند برای جمع اوری سهم کمین کرده بود. 2. اهداف قیمتی پیش رو (کوتاه مدت و میان مدت): هدف اول: محدوده 128,000 تا 131,000 تومان (تلاقی پله های مقاومتی جدید). هدف دوم: محدوده 139,000 تا 140,000 تومان (سقف قبلی و هدف روانی). هدف بلندمدت: با توجه به خبر افزایش سرمایه، سهم پتانسیل ورود به کانال های بالاتر را پس از تثبیت بالای سقف قبلی دارد. 3. تکیه گاه های امن (حمایت ها): مرز روانی و قدرتمند: محدوده 123,000 تومان (که امروز با قدرت شکسته شد و حالا تبدیل به حمایت شده است). کف بتنی: محدوده 12000 تومان؛ این منطقه حالا به عنوان «سپر امنیتی» سهم شناخته می شود و هر اصلاحی به این سمت، فرصت خرید تلقی می گردد. 4. وضعیت ابزارهای کمکی (اندیکاتورها): نفس تازه سهم: شاخص قدرت (RSI) پس از یک استراحت کوتاه، دوباره گارد صعودی گرفته و فضای زیادی برای رشد تا محدوده اشباع دارد. تزریق نقدینگی: حجم معاملات 33 میلیونی تا این لحظه (10.30)، نشان از ورود پول های بزرگ و دست به دست شدن سالم سهم در مسیر صعود است. نتیجه گیری: فزر امروز ثابت کرد که ترکیبی بی نظیر از «ارزش ذاتی بالا» و «انضباط تکنیکالی» است. صف خرید سنگین امروز، نتیجه ی مستقیمِ لمسِ دقیقِ حمایت های فنی بود. سهامداران بلندمدتی با این نوسانات لرزان نمی شوند و خریداران پله ای، حالا در حاشیه سود امن قرار گرفته اند. 💎🚀 سهامداری با هدف سقف قبلی و فراتر از ان. هرگونه عرضه در صف خرید، با توجه به حجم بالای تقاضا، تنها یک جابجایی بین خریداران است و روند کلی سهم پس از تایید افزایش سرمایه، صعودی و پرقدرت ارزیابی می شود. ✅🎯
-
خودرو 1.1 درصد توی سودم هنوز ، میخوام بفروشم ولی وقتی شپنا یا فملی یا هر سهم رشد کرده ی دیگه ایی رو میبینم میگم باید خودرو سود منو بده حقم رو از خودرو میخوام
-
شپلی بله فروش 1451 میلیارد دوبرابر فروش اردیبهشت
-
فزر اگر امروز سبنرژی رو بفروشم میتونم همین امروز با پولش عیار بخرم یا باید تا فردا صبر کنم؟
-
عدنان جعاوله
فزر وقتی هفته اینده زمان بسته شدن سهم قیمت رو دیدی . نگی نگفتی . این افزایش سرمایه تله ای بیش نیست
-
خبنیان من زنگ زدم اصلا این سهم بخدا حقوقی ندار بازار گردان قبل عید کنسل کرد
-
Salar
خساپا سهام خودرویی این چند سال درجا زدن سال 99 که هیچ حتی به سقف سال 402 هم نتونستن برسن درحالی که همه چی صد برابر شده حتی خود خودرو . این سرکوب تا کی ادامه خواهد داشت!!!؟؟؟؟؟!
-
️️ کارگزاری پیشرو
📊 #نبض_بازار 📆 7 تیر 1405 🔽 بازار تا ساعت10:20 ، شاخص کل با97118 واحد کاهش 1.88% منفی است. ⏺️ ارزش معاملات خرد تا این ساعت حدود 24.1 همت بوده است. 🔵 برایند معاملات حقیقی در بخش سهام، 6.3 همت خروج پول بوده است. 🟠 تا کنون 209 نماد مثبت و 693 نماد منفی معامله شده اند. 📊 بیشترین ارزش معاملات: #شپنا #پالایش #وبملت ↗️ بیشترین ورود پول حقیقی: #حکشتی #ومهان #شراز 🧮 جمع بندی: فشار فروش و خروج سنگین نقدینگی حقیقی، برتری عرضه را در بازار تایید می کند؛ هرچند تمرکز پول روی چند نماد شاخص ساز نشان می دهد تقاضا هنوز به طور کامل از بازار خارج نشده است. ➖➖➖➖ 📰کانال پیشرو: @pishrobroker 💬پشتیبانی پیشرو: @pishrocrm https://t.me/pishrobroker https://t.me/pishrocrm
-
مجید ح
#کفراور کفراور🙋