جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| jj121
۱۰:۲۹:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

خودرو 1.1 درصد توی سودم هنوز ، میخوام بفروشم ولی وقتی شپنا یا فملی یا هر سهم رشد کرده ی دیگه ایی رو میبینم میگم باید خودرو سود منو بده حقم رو از خودرو میخوام

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار