📊 #نبض_بازار 📆 7 تیر 1405 🔽 بازار تا ساعت10:20 ، شاخص کل با97118 واحد کاهش 1.88% منفی است. ⏺️ ارزش معاملات خرد تا این ساعت حدود 24.1 همت بوده است. 🔵 برایند معاملات حقیقی در بخش سهام، 6.3 همت خروج پول بوده است. 🟠 تا کنون 209 نماد مثبت و 693 نماد منفی معامله شده اند. 📊 بیشترین ارزش معاملات: #شپنا #پالایش #وبملت ↗️ بیشترین ورود پول حقیقی: #حکشتی #ومهان #شراز 🧮 جمع بندی: فشار فروش و خروج سنگین نقدینگی حقیقی، برتری عرضه را در بازار تایید می کند؛ هرچند تمرکز پول روی چند نماد شاخص ساز نشان می دهد تقاضا هنوز به طور کامل از بازار خارج نشده است. ➖➖➖➖ 📰کانال پیشرو: @pishrobroker 💬پشتیبانی پیشرو: @pishrocrm https://t.me/pishrobroker https://t.me/pishrocrm
-
وفردا شرکتی است که کسی مسولیت قبول نمیکنه بین حقیقی های کلان اختلاف است
-
خفولا
#خفولا توی صف فروش بازم 15 هزارتا اضاف کردم، خیره ایشالله
-
علی راستی
حفاری عزیز دل برادر از این اطلاعیه ها دلاری و یورویی یک ریاسم به دست سهامدارا نخواهید رسید،سلبق حفاری اینو نشون میده. بطور مثال،باافزایش 282% سود ناخالص در سال مالی 404 8%جدب سود خالص شوده بقیه سود ناخالص کجا رفته؟ضمن اینکه در پرداخت سود نقدی نیز دست و دل باز نیست.حتی حاضر نیست سودی که حق سهامداره پرداخت کنه یکراست سرازیز میکنه بحساب ذخیره، چرا؟
-
پژمان
الومینا خلاصه ش این بود که سود سهامداران عمده رو پرداخت نکردند!! با اداره ی مالیات هم درگیرن
-
خودرو هیچ روند صعودی مشهود نیس گیر نکنین مثل سال 99 فعلا طخود
-
علیرضا رمضانی
شرنگی عجب گزارشی داده،پس صف فروش شد که
-
وفردا قیمت 50 تومن هم زیادش بود
-
گشان از زمانی که وارد بورس شده هنوز 70 درصد تو ضررم اگه تورم این 15 سال رو هم حساب کنیم میشه 99 درصد ضرر
-
واعتبار فردا ایشالله صف خرید میشه دل دوستمون نشکنه
-
امید صادقی
کپشیر فروش خرداد ماه 173 میلیارد که نسبت به اردیبهشت 366 میلیارد بوده افت شدیدی داشته. p/e فوروارد ش الان رو 7.11 که بالاست. میتونه 20 % اصلاح بده تا p/e ش بیاد حدود 5.5 که مناسب خرید بشه.