🔰 برترین تقاضا در پیش گشایش ؛ #حکشتی ؛ ارزش صف ؛ 2.3 همت #شپنا ؛ ارزش صف ؛ 1.4 همت #رمپنا ؛ ارزش صف ؛ 1.3 همت #درازک ؛ ارزش صف ؛ 820میلیارد #خودکفا ؛ ارزش صف ؛ 640میلیارد 🗓1405/04/07 @departeman_ir
-
صدای بورس
تکمیلی از نشست خبری عرضه اولیه #پیمان سینا باوندپوری، مدیرعامل شرکت پیمان غرب: 🔹به همین دلیل، شرکت در سال گذشته تمرکز خود را بر استفاده بهینه از توانمندی ها و سرمایه گذاری های انجام شده معطوف کرد. 🔹حفظ کیفیت سوداوری و پایداری درامدها، برای شرکت از افزایش مقطعی حجم قراردادها اهمیت بیشتری داشت. 🔹این رویکرد تنها مختص شرکت پیمان غرب نیست و بسیاری از شرکت های پیمانکاری نیز در شرایط مشابه چنین سیاستی را دنبال می کنند. 🔹یکی از مهم ترین برنامه های راهبردی شرکت، توسعه سرمایه گذاری در حوزه انرژی است. 🔹در همین راستا، در سال های گذشته شش هکتار زمین در شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه خریداری شد. 🔹برنامه شرکت، احداث نیروگاه خورشیدی و همچنین نیروگاه CHP با ظرفیت پنج مگاوات در این مجموعه است. 🔹مدیریت شرکت بر این باور است که صنعت پیمانکاری ماهیتی پروژه محور دارد. 🔹به همین دلیل، درامد شرکت های پیمانکاری معمولاً تحت تاثیر شرایط اقتصادی و حجم قراردادها قرار می گیرد. 🔹ایجاد منابع درامدی پایدار می تواند ثبات بیشتری در سوداوری شرکت ایجاد کند. 🔹این رویکرد موجب افزایش کیفیت سوداوری و کاهش ریسک های عملیاتی در بلندمدت خواهد شد. 🔹از سوی دیگر، موقعیت جغرافیایی شرکت در استان کرمانشاه یکی از مزیت های مهم مجموعه محسوب می شود. 🔹همجواری استان کرمانشاه با کشور عراق، فرصت های مناسبی را برای توسعه فعالیت های برون مرزی فراهم کرده است. 🔹در سال های گذشته، جلسات و مذاکراتی با مدیران اقلیم کردستان عراق برگزار شد. 🔹در این مذاکرات، شرکت پیمان غرب امادگی خود را برای حضور در پروژه های عمرانی و پروژه های برق در اقلیم کردستان اعلام کرد. 🔹اگرچه برخی شرایط و تحولات سال گذشته موجب کند شدن روند این مذاکرات شد، اما توسعه بازار عراق همچنان در برنامه های شرکت قرار دارد. 🔹ورود به پروژه های برون مرزی می تواند زمینه ایجاد درامدهای ارزی را برای شرکت فراهم کند. 🔹همچنین موقعیت جغرافیایی شرکت و دسترسی مناسب به بازار عراق، مزیت رقابتی قابل توجهی برای پیمان غرب ایجاد کرده است. 🔹این ظرفیت می تواند در سال های اینده به یکی از محورهای مهم رشد و توسعه شرکت تبدیل شود. @sedayebourse
-
فردا نیوز بورس
#شبریز به اطلاع می رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده 38 دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده 7 بند 5 (صورت های مالی 12ماهه حسابرسی نشده مجموعه منتهی به 1404/12/29)دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت 14 روزه به ناشر (تا تاریخ 1405/04/11)جهت رعایت موارد فوق نموده است. @farda_news_boors
-
Softevent
#اروند من تو سقف فروشم نفر 1.5 میلیونم ، نمی دونم کنسل کنم یا نه
-
کانال افزایش سرمایه
#شبریز به اطلاع می رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده 38 دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده 7 بند 5 (صورت های مالی 12ماهه حسابرسی نشده مجموعه منتهی به 1404/12/29)دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت 14 روزه به ناشر (تا تاریخ 1405/04/11)جهت رعایت موارد فوق نموده است. @afzayeshbors1
-
محسن حسنلو
✅ اپدیت تحلیل #تاپیکو | تایم روزانه 🔹 محدوده نوسان: کانال صعودی 5 ساله 📊 تاپیکو همچنان در کانال صعودی بلندمدت خود در حال نوسان است. تا زمانی که این ساختار حفظ شود، استراتژی خرید در کف کانال و شناسایی سود در سقف کانال همچنان معتبر خواهد بود. ⚠️ نکته مهم اینکه اخرین اصلاح قیمت به کف کانال نرسیده است؛ موضوعی که می تواند احتمال شکست سقف کانال و ادامه روند صعودی را تقویت کند. ---------------- 📥 @MohsenHasanlu 📅 1405/04/07
-
پرشین سهم
ساراب ازصف فروش
-
پیروز 1976
#وملی // همه طلا میخرن ما وملی میخریم . هر پکیج هزار تایی وملی یعنی یک سهم از 247 هزار بلوک سهم موجود . بالاخره یک روز ولو پنج سال دیگه هم شده به مدار درستش برمیگرده . هر سانتی متر مربع از املاک این شرکت خصوصا ملک سرای ملی حکم طلای ناب رو داره . 4هزار متر مربع ملک توی گرانترین نقطه ایران یعنی بازار یعنی 40 میلیون سانتی متر مربع پلاک طلا و الماس نشان . شما هر 6 سهمی که بخری صاحب یک سانتی متر مربع از این دارایی ارزشمند میشی بعلاوه مابقی املاکی که براورد ارزش روزشون خیلی سخته. بذار این گنج پرارزش رو بی ارزش جلوه بدن . اصلا اهمیتی نداره…
-
Arashmgkohi
#خودرو بعد جنگ هرکی سهم خرید سهامش کم کم 50 درصد رشد کرد الانم که منفی اگر هم سهامداری کرده داره از سود 50 درصدش کم میشه ما بعد جنگ سهام خودرو خریدیم رشد که نکرد هیچی همینطور داریم ضرر هم میکنیم انگار خرج جنگو داره ایرانخودرو از جیب سهامدارش میده خوبه تو بمب نخوردی
-
Oxbear
#شبصیر در مجمع 1620﷼ تقسیم کرد.
-
تحلیل سهم
خوب #شپنا فعلا صف شد منتظر مثبت شدن #تاپیکو و #شسپا