#شبریز به اطلاع می رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده 38 دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده 7 بند 5 (صورت های مالی 12ماهه حسابرسی نشده مجموعه منتهی به 1404/12/29)دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت 14 روزه به ناشر (تا تاریخ 1405/04/11)جهت رعایت موارد فوق نموده است. @farda_news_boors
-
فملی اونایی که بالای 6 میلیارد دارند عیار بخرید بریم برای صف خرید
-
وسدید اگه بلد بودن تاریخ دقیق میدادن
-
وساپا سهمی که تا مدتها نباید اجازه ورود میداد، به چه وضعی افتاد، صف فروش 180 میلیونی معلوم هست حقوقی ابن صف جمع نمیکنه
-
فملی چی بگم والا
-
بمپنا گروه برقی صف خرید به جز این سهم !
-
گشان سلام. امروز واقعا نشون داد که می خواد روند صعودی به خودش بگیره. روزایی که بورس مثبت بود گشان منفی میشد، وقتی هم که بورس منفی بود، گشان از همه جلوتر منفی بود. خدا رو شکر امروز ثابت کرد که تا ماه های اینده بالای 5 هزار تومان به راحتی خواهد رسید.
-
عدنان جعاوله
فزر ضمنا بنده تاکید بر ریزش نداشتم . عرض کردم یا 53 رو به بالا بشکنه یا به 31 و27 برسه برای خرید خرید در این قیمتی که شما خریدی ریسک مطلقه
-
ستران امروزم اضافه کردم✅
-
سیسکو سلام چرا با قیمت 3440 نشسته تو پرتفو؟حق تقدم و که با قیمت 160 گرفته بودم با احتساب 100تومن حق تقدم میشه 260
-
وسدید به حذف اینا که فصل به فصل همه رو اومیدوار میکنن نباشید