جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Arashmgkohi | arashmgkohi
۱۰:۵۷:۱۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#خودرو بعد جنگ هرکی سهم خرید سهامش کم کم 50 درصد رشد کرد الانم که منفی اگر هم سهامداری کرده داره از سود 50 درصدش کم میشه ما بعد جنگ سهام خودرو خریدیم رشد که نکرد هیچی همینطور داریم ضرر هم میکنیم انگار خرج جنگو داره ایرانخودرو از جیب سهامدارش میده خوبه تو بمب نخوردی

لیست اخبار