#شپلی من همزمان وارد سهام شپلی و شمواد شدم، رشد شمواد تقریبا 3 برابر شپلی بوده، به عبارتی 200 درصد شپلی عقب افتادگی دارد که بایستی جبران نماید.
-
مثقال به به سلام به دوستان گل طلایی 😘 دیروز طلا و سینرژی ورود زدم خداروشکر وبملت 90 تا 135 گرفتم خداروشکر بورس فعلا تمامه
-
محسن کریم زاده
ثاخت شش سال زحمت کشیدیم تو اب نمک خابوندیمش حالا غریبه بیاد بخوره؟
-
سعید غلام زاده
غبشهر از زیر مجموعه هلدینگ مدلل واقعا در سال 1404 و1405 روی تابلو خیلی خوب کار کردند
-
شپنا 100 درصد رشد کرده بدون هیچ دلیلی طمع نکنید بفروشید مثل فملی تو صف فروش گیر نکنید
-
محسن کریم زاده
ثاخت نخرید اقا نخرید چی بخرید بخرید میکنی مشتی
-
غالبر منطق اینکه وقتی ملت روی سهمی که تو یک ماه 80 درصد داده میرن و توجهی به رشد بالای سهم و امکان اصلاح وحشتناکش رو ندارن و سهمی که تو یک ماه 21 درصد منفی داده و بی خطر شده و روی حمایتش هست و میرن تو صف فروش یعنی…
-
گشان اینجور که کشان پیش میره راحت 3000 تومن رو رد میکنه
-
..... ...
پالایش دوستان عزیز مفت سهم رو ندین بره قدرت خریدار خیلی بالاست ب تابلو هم ک نگاه کنید اکثر خریدارا با پول ها و حجم های خیلی خوبی دارن سهم رو میخرن یکم تابلو خوانی بلد باشین متوجه این قضیه میشین
-
میلاد عزیزی
اهرم طهرم 4029با قیمت اعمال 3400 مثبت 200 شخصا انتظار ندارم اهرم تا 3400 ریزش کند هرچند دربازار مالی قطعیت نداریم و اپشن کار نمیکنم ولی سهام درقیمت های جذاب و حراج میخرم 💚💚💚
-
فملی تا الان نزدیک به 14 درصد نزولی بوده ، در اصلاح های گذشته معمولا 20 درصد اطلاح میداده یعنی نزدیک به 1850 تومن ولی من امروز مرحله اول وارد شدم تقریبا دو هفته پیش هم گفته بودم تا 1850 پایین میاد