جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
..... ... | hafez1380
۱۰:۴۴:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

پالایش دوستان عزیز مفت سهم رو ندین بره قدرت خریدار خیلی بالاست ب تابلو هم ک نگاه کنید اکثر خریدارا با پول ها و حجم های خیلی خوبی دارن سهم رو میخرن یکم تابلو خوانی بلد باشین متوجه این قضیه میشین

لیست اخبار