فملی تا الان نزدیک به 14 درصد نزولی بوده ، در اصلاح های گذشته معمولا 20 درصد اطلاح میداده یعنی نزدیک به 1850 تومن ولی من امروز مرحله اول وارد شدم تقریبا دو هفته پیش هم گفته بودم تا 1850 پایین میاد
-
بورس با پت و مت
#اهرم تایم 1 ساعته فردا از صف فروشش بررسی
-
SAYID SARVAR
#ودی من فروختم اعصابم نکشید رفتم صندوق طلا خریدم هر کی داره این سهم و انشالله سود میکنه🥱
-
صندوقچه بازار | StockArk
#پکویر P/E~4.5 به لحاظ تولید بهتر شد و 20% بیشتر از اردیبهشت بود و کمی هم موجودی شد. نرخ ها 14% بیشتر از اردیبهشت و 110% بیشتر از ماه مشابه بود. بهار ولی تولید طبق انتظار افت داشت و 40% کمتر از بهار گذشته بود، ولی با رشد نرخ ها درامد 28% رشد داشت. تقریبا به کف هی قیمتی نزدیک شده. @StockArk
-
Wise Investor
#شپلی از زمان ورود به سهم در 7 ماه تا اینجا حدود 200% (با احتساب پله های دیگه) در سود هستیم همچنان جا برای رشد زیاد داره , سهمیه که قبل از بقیه بازار در موج های بزرگ استارت میزنه
-
اختیارمعامله 𝑶𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆
✅ وضعیت صندوق های طلا ✍️ یه تصویر جامع از صندوق های طلا ببینیم دلار محاسباتی : هر صندوق داره با چه دلاری معامله میشه حباب های 3 گانه درصد شمش یا سکه یا نقد بودن صندوق ارزش بازار ارزش معاملات ورود پول و… میتونید تمام این دیتا رو در داشبورد تخصصی بازار طلا سایت رهاورد ببیند https://rahavard365.com/gold 𝑶𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆 https://t.me/optionreference/11822
-
وفردا شرکتی است که کسی مسولیت قبول نمیکنه بین حقیقی های کلان اختلاف است
-
خفولا
#خفولا توی صف فروش بازم 15 هزارتا اضاف کردم، خیره ایشالله
-
علی راستی
حفاری عزیز دل برادر از این اطلاعیه ها دلاری و یورویی یک ریاسم به دست سهامدارا نخواهید رسید،سلبق حفاری اینو نشون میده. بطور مثال،باافزایش 282% سود ناخالص در سال مالی 404 8%جدب سود خالص شوده بقیه سود ناخالص کجا رفته؟ضمن اینکه در پرداخت سود نقدی نیز دست و دل باز نیست.حتی حاضر نیست سودی که حق سهامداره پرداخت کنه یکراست سرازیز میکنه بحساب ذخیره، چرا؟
-
پژمان
الومینا خلاصه ش این بود که سود سهامداران عمده رو پرداخت نکردند!! با اداره ی مالیات هم درگیرن
-
خودرو هیچ روند صعودی مشهود نیس گیر نکنین مثل سال 99 فعلا طخود