کسی میدونه اسم این واگرایی چیه ؟؟و نشانه چیه ؟؟ چون واسه همین #ثفارس خریدیم 😉
-
بورس ایل
خودرو و خساپا جمع شدن. ولی این جمع شدن معتبر نیست چون زیر مجموعه هاشون ورود پول نداشتن. تنها خوبیشون اینکه حقوقیا همشو جمع کردن
-
آکادمی تحلیل مالی وینرا
#تاپیکو این تحلیل، Failed شد. ❌
-
دلخوش به برگشت نباشیم 6،7 ساله همینه 10 درصد میره بالا 30درصد میریزه بعد شاخص سازی بعد سهامی که تو قیمت دلار 2،3هزارین یه نگاه به سهم برکت و انرژی و فرابورس کنید میفهمید چی میگم
-
شتران شبندر صف فروش
-
Mahmedali
#ذوب شپنا صف خرید شد
-
کانال عرضه اولیه وپذیره نویسی ها
دراین بازارسراسرمنفی فقط دوتا سهم بیمه زندگی خاوروبانک خاورمثبت هستن این دوتا هم چون زیرگروه گروه مالی خاورمیانه هستن حسابی ازشون حمایت می کنند تامین سرمایه تخاورهم مال همین گروه خاورمیانه هستش درودبرشرف دکترعقیلی کرمانی که اینگونه ازسهامش باقدرت حمایت میکنه❤️👍 #تخاور #بخاور #وخاور درودبرشرافت دکترعقیلی
-
وبملت وبملت بدردنخور
-
Dreng_Bourse
#خاور یا اون گزارش اخیرش فیک هست و یا اینکه امروز صف فروشش جمع میشه و حجم زیادی معامله می شه برای خرید صبر کنید صف فروش چند بار جمع بشه
-
شتران صف فروش سنگین کردند .
-
bourse baz 007
کل صف فملی جمع شد تا یکساعت دیگر کل بازار سبز میشه میگی نه نگاه کنید 🍀✈️🩵