کل صف فملی جمع شد تا یکساعت دیگر کل بازار سبز میشه میگی نه نگاه کنید 🍀✈️🩵
-
امیر حسین
حکشتی با شپنا عوض کنم؟
-
فزر دوستانی که تو کف فروختن واحساس زرنگی کردن الان باید بالاتر بخرن
-
امیر حسین
حکشتی سلام دوستان اگه کسی میدونه خواهش راهنمایی کنه به نظرتون فردا میتونم اینا سرخطی بزنم امروزم حجم خوبی خورد با شپنا می خوام عوض کنم
-
علیرضا رحمتی
گلدا 29 دقیقه پیش این تارگت 760 شپنا با این دامنه 3 درصدی ؟؟ بدون افزایش سرمایه دیگه؟؟
-
فملی یه هفته است صف فروش ایا این اصلاح نیست بس نیست مگه میشه مس این فلز گران بها اینقدراصلاح کنه
-
محمدعلی اکبری
وبملت تتر داره وا میره… یه موج داخلی هدفمند بود و از فردا همه چی برمی گرده
-
اهرم در تعجبم از اینایی که شپنا رو اینجا اینجوری میخرن !
-
حدا دی
وبملت وبملت از روز بازگشایی 40 تا 50 درصد سود داد .اگر نتوستیم این سود و بگیریم تقصیر وبملت نیست .
-
بورس ۱۴۰۰
خساپا با همه ضرر فروختم
-
سهام سینا
بازگشت بازار #تاپیکو صف خرید #شستا به دنبالش سپس #دارایکم