جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| znyar1991
۰۹:۲۶:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

دلخوش به برگشت نباشیم 6،7 ساله همینه 10 درصد میره بالا 30درصد میریزه بعد شاخص سازی بعد سهامی که تو قیمت دلار 2،3هزارین یه نگاه به سهم برکت و انرژی و فرابورس کنید میفهمید چی میگم

لیست اخبار