جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
MI | multi_investing
۱۰:۱۲:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

این چند وقت اخیر هرچی بورس امریکا ریخته، شرکت های هوش مصنوعی مثل انویدیا این ریزش رو پوشش دادن و برا همین شاخص های بورسیشون خیلی اصلاح نکردن، در حالی که شرکت های مثل نتفلیکس، تسلا، گوگل کلی فاصله از سقف تاریخی دارن. الانم وضعیت بورس ما ی چیز اینطوری شده، وبملت 13%، موج 13% اهرم 11% از سقف های اخیرشون اصلاح کردن ولی شاخص کل هنوز اصلاح نکرده اونم صرفاََ بخاطر صنعت پالایشی هست. پالایشی هم خیلی امروز حجم خوردن، حالا با شبندر کاری ندارم که صف فروش هست ولی شپنا تا الان نزدیک به 3همت معامله شده. صندوق پالایش 2.5همت معامله شده، منطقیش این هست بعد از این حجم ها برن ی رکود رو تجربه کنن ولی خب همچنان دارن بازار رو نگه میدارن. @Multi_investing

فالورها 425
تاثیر (Imp) 164.0
بازدید 164
تعامل (Eng) 6.0
لیست اخبار