#حفاری سهم کی بسته میشه
-
F N
کرماشا #کرماشا | جهش 134 درصدی سود؛ پتروشیمی کرمانشاه سالی درخشان را به ثبت رساند صورت های مالی حسابرسی شده صنایع پتروشیمی کرمانشاه از رشد چشمگیر سوداوری این شرکت در سال مالی 1404 حکایت دارد؛ به طوری که هم سود خالص و هم سود هر سهم با جهشی قابل توجه همراه شده اند. بر اساس گزارش منتشر شده، کرماشا در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 6,051 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال گذشته 134 درصد افزایش داشته است. همچنین سود خالص شرکت به 64,063 میلیارد ریال رسیده که بیانگر عملکرد قدرتمند عملیاتی و بهره مندی شرکت از شرایط مناسب بازار محصولات پتروشیمی است. گزارش سالانه کرماشا از رشد پرشتاب سوداوری، ثبت بیش از 64 هزار میلیارد ریال سود خالص و جهش 134 درصدی سود هر سهم حکایت دارد؛ عملکردی که این شرکت را در میان قوی ترین گزارش های صنعت پتروشیمی قرار می دهد.
-
وبملت سلام صبح بخیر باتوجه به وضعیت پیش امده دیروز میتوان با اتحاد سهامداران حقیقی عزیزوحقوقی محترم اضرارراجبران و حتی به سود چشمگیری دست یافت
-
اخبار شرکتها و مجامع
#کرازی | سه ماه صعود متوالی؛ فروش خرداد رکورد جدید سال را ثبت کرد عملکرد کرازی در بهار 1405 از روندی کاملاً صعودی حکایت دارد؛ به طوری که شرکت در هر ماه فروش بیشتری نسبت به ماه قبل ثبت کرده و خرداد را با بهترین عملکرد فصل به پایان رسانده است. در فروردین درامد شرکت 1,662 میلیارد ریال بود، این رقم در اردیبهشت به 2,246 میلیارد ریال رسید و در خرداد با ادامه روند رشد به 2,671 میلیارد ریال افزایش یافت که بالاترین فروش فصل محسوب می شود. مجموع درامد سه ماهه شرکت نیز به 6,580 میلیارد ریال رسیده؛ در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 2,518 میلیارد ریال بود. بنابراین درامد شرکت در فصل نخست سال حدود 161 درصد رشد را تجربه کرده و بیش از 2.6 برابر شده است. با کسر فروش خرداد، مجموع فروش فروردین و اردیبهشت 3,908 میلیارد ریال بوده و میانگین این دو ماه 1,954 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 37 درصد بالاتر از میانگین دو ماه نخست سال ثبت شده که از تداوم شتاب درامدزایی شرکت حکایت دارد. در مجموع، کرازی با سه ماه رشد پیاپی فروش، ثبت رکورد جدید در خرداد و جهش بیش از 160 درصدی درامد فصلی نسبت به سال گذشته، یکی از گزارش های قابل توجه ابتدای سال را ارایه کرده است. @akhbar_majame
-
مجید ح
#وارین سنگین اضافه شد در حد 6 میلیون سهم 4/2m 1/8mهم بصورت متفرقه خدا برکت بده به خریدار و فروشنده
-
اخبار شرکتها و مجامع
#بجهرم | شتاب فروش در خرداد به اوج رسید؛ ثبت بهترین عملکرد فصل گزارش عملکرد بجهرم از روند صعودی درامدها در بهار امسال حکایت دارد؛ به طوری که شرکت پس از رشد قابل توجه در اردیبهشت، در خرداد نیز رکورد جدیدی در فروش به ثبت رساند. در فروردین درامد شرکت 1,064 میلیارد ریال بود، این رقم در اردیبهشت به 2,788 میلیارد ریال رسید و در خرداد با ادامه روند صعودی به 3,376 میلیارد ریال افزایش یافت که بالاترین فروش فصل محسوب می شود. مجموع درامد سه ماهه شرکت نیز به 7,228 میلیارد ریال رسیده و شروع قدرتمندی را برای سال مالی رقم زده است. با کسر فروش خرداد، مجموع فروش فروردین و اردیبهشت 3,852 میلیارد ریال بوده و میانگین این دو ماه 1,926 میلیارد ریال براورد می شود. بنابراین فروش خرداد حدود 75 درصد بالاتر از میانگین دو ماه نخست سال ثبت شده که از شتاب محسوس درامدزایی و روند رو به رشد عملیات شرکت خبر می دهد. عملکرد بجهرم نشان می دهد شرکت سه ماه متوالی روندی صعودی در فروش داشته و با ثبت بهترین فروش در خرداد، چشم انداز مثبتی برای ادامه سال مالی ترسیم کرده است. @akhbar_majame
-
بورس و فارکس
📌 چرا بسیاری از سرمایه گذاران سهام خوب را می فروشند و سهام بد را نگه می دارند؟ یکی از رایج ترین خطاهای رفتاری در سرمایه گذاری، بیزاری از زیان (Loss Aversion) است. از نظر روان شناسی، درد یک ضرر معمولاً بسیار بیشتر از لذت یک سود هم اندازه احساس می شود. به همین دلیل، بسیاری از افراد بدون اینکه متوجه باشند، تصمیم های اشتباهی می گیرند. در عمل، این سوگیری باعث می شود: ✅ سهامی که سود کرده را زود بفروشیم تا سودمان از بین نرود. ❌ اما سهامی که زیان داده را نگه داریم، فقط به این امید که روزی به قیمت خرید برگردد. نتیجه این رفتار ان است که سهام های باکیفیت و برنده از پرتفوی خارج می شوند و سهم های ضعیف و زیان ده باقی می مانند. در بلندمدت، چنین پرتفویی معمولاً عملکرد ضعیف تری خواهد داشت. سرمایه گذاری موفق یعنی به جای وابستگی به قیمت خرید، وضعیت امروز و اینده شرکت را ملاک تصمیم قرار دهید. اگر کسب وکار یک شرکت تضعیف شده است، گاهی پذیرش یک زیان کوچک و انتقال سرمایه به یک فرصت بهتر، بسیار منطقی تر از سال ها منتظر ماندن برای جبران ضرر است. 📌 در بازار سرمایه، مهم نیست سهم را با چه قیمتی خریده اید؛ مهم این است که از امروز به بعد، کدام دارایی بهترین بازده مورد انتظار را برای سرمایه شما خواهد داشت. این تفاوت نگاه، یکی از مهم ترین ویژگی های سرمایه گذاران موفق است.
-
امیرمسعود رحیمی
خساپا بزودی سایپا 🫲 🫱 جنرال موتورز
-
برکت، انرژی، خنصیر خنوز 90درصد با سقف 99 فاصله دارند… این دردها را به که بگویم…
-
اخبار شرکتها و مجامع
#بشهاب | جهش سه برابری درامد فصلی؛ شهاب همچنان بالاتر از میانگین حرکت می کند گزارش عملکرد بشهاب نشان می دهد اگرچه فروش فروردین ماه چندان قابل توجه نبود، اما شرکت در دو ماه بعدی عملکرد قدرتمندی را به نمایش گذاشت و رشد قابل توجهی در درامدهای خود ثبت کرد. بشهاب در اردیبهشت موفق به ثبت 2,633 میلیارد ریال فروش شد و در خرداد نیز 2,063 میلیارد ریال درامد شناسایی کرد که بیانگر حفظ سطح بالای فروش پس از جهش اردیبهشت است. مجموع درامد سه ماهه شرکت به 4,729 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود سه برابر شده و از شتاب قابل توجه رشد درامدها حکایت دارد. با کسر فروش خرداد، مجموع فروش دو ماه نخست سال 2,666 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش فروردین و اردیبهشت حدود 1,333 میلیارد ریال براورد می شود. بنابراین فروش خرداد حدود 55 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که نشان می دهد روند درامدزایی شرکت همچنان در سطوح بالایی قرار دارد. گزارش سه ماهه بشهاب از رشد سه برابری درامد نسبت به سال گذشته، ثبت فروش قدرتمند در اردیبهشت و تداوم عملکرد مطلوب در خرداد حکایت دارد؛ موضوعی که از تقویت روند عملیاتی شرکت در سال جاری خبر می دهد. @akhbar_majame
-
وبملت #وبملت دوستان ،اساتید اگه اشتباه میکنم تصحیح بفرمایید بانک ملت باید یک گزارش تفسیری کامل از سود و زیان عملیاتی و ما به تفاوت نرخ تسعیر ارز رو با یک گزارش حسابرسی شده قبل مجمع کدال بکنه،5 میلیارد دلار که گم نشده،باید بیاد داخل صورت ها،در این صورت p/e حدود باید 8 دهم بشه