#شپدیس مادامی که بالای محدوده حمایتی 1200 تومن هست مشکلی نیست و حد ضرر همونجا قرار بدین، اگه پایین این محدوده تثبیت بده ممکن هست تا 800 تومن هم بریزه که بعلت استقبال زیاد بعید هست همچین سناریویی اتفاق بیفته… تارگت اول محدوده 1400 تومن هست و در نهایت سقف قبلی محدوده 1600 تومن ☘ @Bahar_e_Bourse
-
Akbar
کدما ثپردیس وکرمان کف قیمت اماده استارت ،لطفا قصدخرید داشتید خودتون بررسی بفرمایید، کدما الان قیمت تابلو کلا حدود 1800 همت هست ولی کبافق حدود 3800همت مارکت سهم هست ،کدما با اکتشافات وگزارش خوبی که داد راهش از کبافق جداست ،البته کبافقم از حدود1800 تا 3400 رشدکرد،البته امیدوارم کبافقم رشدکنه ،ولی کدما بعضی دوستان حدود 70درصد هنوز ازاصل پول 99 عقبن،صبر
-
سخواف سلام و عرض ادب خدمت همه سهامداران عزیز و نجیب و صبور یه سوال دارم خدمت عزیزان افزایش سرمایه 300 درصدی در پرتفوی به تعداد سهم سخواف ما اضافه میشه؟یا اینکه به عنوان حق تقدم باید خریدش کنیم؟ و چه زمانی این اتفاق میوفته؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
-
S.m.H.aaaa
سخزر تمام سیمانی ها توی این چندسال 200 تا 300 درصد بالا اومدن . سخرز توی این بازتر خوب تازه رسیده سفق 403 من که در اولین فرصت خروج میزنم .جلوی ضرر هروقت بگیریید فایده است
-
مهران سارو
سشرق تنها مشکل این سهم مدیریت هست و بس
-
فزر ان شا الله با قیمتی رفت مجمع زود گپ قیمتی ش را پر کنه ان شا الله
-
فزر درسته دقیقا میشه نیم یا همون پنجاه درصد
-
ثشاهد ببینید اگه سود کنید هیچی به ما نمی رسه خودتون عقل دارید انتخاب کنید تعصب نداشته باشید روی یک سهم هر چی جلوی ضرر و بگیرید منفعته ضرر که میکنید همه رو مقصر میکنید
-
کانال تحلیلی بورس
📌#کدال ‼️مطالب مهم کدال 🔸#لطیف افزایش 15% نرخ پایه دستمال کاغذی در بورس کالا از 6 تیر 🔹#توسن ان فایر. شرکت بعد از کردستان، با شرکت گاز استان های فارس و کرمان هم قرارداد بهینه سازی مصرف گاز منعقد کرده که مشابه قرارداد قبلی پرداخت از طریق دریافت اوراق گواهی گاز خواهد بود. 🔸#رپویا قرارداد توسعه و پشتیبانی سامانه جامع سپرده های متمرکز با بانک مسکن به مبلغ 690 میلیارد تومان معادل 138% سود سال گذشته، 2 ساله 🔹#ثبهساز خرداد هم 126 میلیارد تومان فروش داشت و 6ماهه به فروش 2600 میلیاردی رسیده که 5% بیشتر از کل فروش سال گذشته بوده. 🔸تینا صنعت مبدل زیرمجموعه #ختور سال گذشته 121 میلیارد تومان زیان ساخته و امسال به سود 53 میلیاردی رسیده. 🔹تامین و فراوری مواد معدنی فولاد مبارکه سالانه 819 میلیارد تومان ساخت، 469% بیشتر از مدت مشابه 🔸تولیدی ارمان موتور ارگ زیرمجموعه #خکرمان سالانه داد و 30 میلیارد تومان سود ساخت، 91% کمتر از مدت مشابه. 🔹#تبرک سالانه خوبی داد و 347 تومان ساخت، 108% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1825 تومان، P/E~5.3 و تقسیم سود احتمالا 30%، 90% سود از محل سود فروش سرمایه گذاری ها بوده و بخاطر تقسیم سود پایین زیرمجموعه ها سود سهام بخش کوچی از سود رو تشکیل میده. 🔸#بترانس سالانه تلفیقی داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 69 و 91 تومان ساخت، 111% و 94% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 297 تومان، P/E~4.3 و تقسیم سود احتمالا 25% •️صندوقچه بازار 🔻یکشنبه 7 تیر 1405
-
S.m.H.aaaa
سخزر سلام تورخدا دوستانی که توانایی دارن صدایی مارو به سازمان برسانند .تمام سهام سیمانی نسبت به سقف404ض حداقل 50 درصد بالا تر هستندما چندساله تواین سهم درجا دارییم میزنیم .ارزش بازار امثر سهم ها دوبرابر شدن سخزر هنوز نتوانسته 5همت را رد کند
-
روح اله افشار
فزر درصد افزایش سرمایه فزر از محل سود انباشته ، 50 درصد شده 🤚 ❤️ # ( سهام جایزه ) ❤️ طبق گزارش توجیهی حسابرسی شده ؛ سرمایه فزر از 5400 میلیارد ریال قراره بشه 8100 میلیارد ریال 🧿❤️