#خودرو نماینده سهامداران عمده ایران خودرو: اینده ایران خودرو را سرمایه انسانی و توسعه محصول می سازد . ایران خودرو باید به یک برند خوشنام و مورد احترام مردم تبدیل شود. وی افزود: ایران خودرو را به عنوان یک مجموعه با ظرفیت های بزرگ صنعتی دیدیم و تلاش کردیم تمرکز لازم را برای انجام اقداماتی که شایسته اعتبار و ارزش این برند است، داشته باشیم. این مجموعه حاصل سال ها تلاش، تجربه و سرمایه انسانی است و باید برای حفظ و ارتقای جایگاه ان تلاش کرد. وی همچنین به پروژه های توسعه ای ایران خودرو اشاره کرد و گفت: پروژه های متعددی در حوزه گیربکس های اتوماتیک، خودروهای هیبریدی، قطعات جدید، پلتفرم های نوین و فناوری های الکترونیکی در حال اجراست که تحقق انها نیازمند سرمایه گذاری، دانش فنی و استفاده از ظرفیت های نخبگان و متخصصان داخلی است.
-
Maybe
#ونیرو پیرمرد چرا نمیفهمی اینجا اصلا بحث سوددهی نیست بحث سهامدار عمدست که نمیخاد به کسی خیر و سود برسونه هی میای مطلب میزاری از صنعت برق اصلا هیچ تاثیری تو ونیرو نداره همه دیگه فهمیدن ونیرو رانتیه سهامدار عمده فقط به فکر خودشو دوستاشه
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#GRIFFAIN/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
مسعود
#وبملت دوران رشد تمام شد رسیدیم به دوران رونق بازار یعنی نوسانگیری حقوقی وحقیقی
-
Music Home
به همه جاوید ناما احترام میزارم
-
یونس
دوستان عزیز بورسی هیچ راهکاری برای رشد بورس وجود ندارد، هیچ راهکاری وجود ندارد. شش سال است بورس ارزش ذاتی بالاتری دارد!! اما چون تورم کالاها ( خودرو مسکن ،طلا) در شش سال گذشته بیش از بیست درصد بوده است ، پس امکان سود اوری در بورس مطلقا برای 6 سال دیگر وجود نخواهد داشت. هر چند که ارزش دلاری کل بورس به 50 میلیارد دلار هم برسد!!!!! مگر اینکه تورم به زیر 20درصد برسد. تورم به زیر 20 درصد نخواهد رسید، مگر اینکه در امد دولت برابر یا بیشتر از هزینه های ان باشد. بهترین راهکار حفظ ارزش ریال است. ترکیه علی رغم اقتصاد 4برابر بزرگتر مشکل مشابه ایران دارد. تنهاترین ک بهترین راهکار دریافت خدمات ریالی از تنگه است. لطفا درصورت صلاحدید نشر دهید.
-
امیر باقری اصلی
انشا الله که بعد از استراحت نخواد یک چرتی هم بزنه و راه بیوفته . خخخ البته من هفته قبل وبملت رو فروختم . انشا الله که هر کی خرید . سود کنه
-
Alireza_Neo
#کفراور صف خوب ببنده ، تکنیکالی تااازه اول کاره و تایید صعود بلند مدتیو میده .. ببینیم واکنش بازار چی خواهد بود .. خدا بگم چیکارتون نکنه که همه رو از سهم فراری دادین .. کسی نمونده این روزارو ببینه .. خیلی کمیم .. ایشالا هر کی که رفت یا موند همگی پرسود باشن
-
داود
#وبملت امسال براحتی بالای 100 تومن سود محقق خواهد کرد و اهداف قیمتی 300 تومنی وبملت در دسترس خواهد بود .
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#INJ/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#GMX/USDT - لانگ🟢 نقطه ورود: 5.43 حد ضرر: 5.30692 تارگت 1: 5.4427 تارگت 2: 5.47984 اهرم: x30