جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Trader | traderr1390
۲۳:۳۲:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#پکرمان یک سال یک شرکتی کار کرده . سودش هم پنجشنبه تقسیم می کند . در رشد بازار هم اصلا رشدی نکرد . علت فروش را نمی فهمم. اتفاقا بخرید. پی به ای هم می شکنه کپ را راحت پر می کند بعد از مجمع.

لیست اخبار