#خپویش | سازه پویش با فروش 10 هزار میلیارد ریالی، خرداد را 30 درصد بالاتر از میانگین فصل ثبت کرد گزارش فعالیت ماهانه سازه پویش از تداوم روند قدرتمند رشد درامدهای عملیاتی حکایت دارد؛ به طوری که عملکرد خردادماه علاوه بر جهش چشمگیر نسبت به سال گذشته، بالاتر از میانگین دو ماه ابتدایی سال نیز قرار گرفته است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد خپویش در خردادماه به 10,167 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 173 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 23,591 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 95 درصد افزایش را نشان می دهد و از حفظ روند صعودی درامدهای عملیاتی خبر می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 13,424 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه حدود 6,712 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 51 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که نشان دهنده شتاب محسوس فروش و ثبت بهترین عملکرد فصل است. گزارش جدید خپویش تصویری از رشد قدرتمند درامد، ثبت فروش فراتر از میانگین ماه های گذشته و استمرار روند مثبت عملیاتی شرکت ارایه می دهد؛ موضوعی که می تواند از منظر بنیادی، چشم انداز این سهم را تقویت کند. @akhbar_majame
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو https://energynevis.ir/1402062162
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#INJ/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
roben
#سینرژی امیدوارم فرضیه درست باشه وشروع به حرکت نماید/هیچوقتrsi به این محدوده نرسیده و گارد صعودی گرفته ضمنا تحلیل سهم #وحکمت رو هم گذاشتم اگر خوشتون اومد لطفا حمایت بفرمایید
-
Ehsan.H
#سباقر به نقل از کانال اکوتیک ✅گزارش درامد خرداد سباقر نسبت به ماه قبل کمی کاه ش تولید و کاهش فروش داشته که با بررسی فروش در بورس کالا پیش بینی میشد ولی نکته مثبت اینکه برای تیرماه 80 هزارتن فروش صادراتی پیش فروش کرده که نشان از تداوم فروش خوب دارد با گزارش این سه ماه منتظر سوپر گزارش بهار باید بود نکته منفی اینکه دوتا از سهامداران درصدی چند روزیست که عرضه میکنند و دلیل این عرضه نامشخص ولی حقوقی همچنان خوب میخرد ✍️محبی
-
شهریار
#وسدید ضمن عذرخواهی از دوستان این صفحه که اغلب افرادی درخور و شایسته هستند برخی نیز غایت پ س ت ی می باشند ناگزیر از همه خداحافظی می کنم
-
کارن
تنها راه نجات ایران نابودی شما شیاد هاس. ایران به ابزاری داره به اسم بودجه که می ره برای فلسطـین منتها برای صـدام عزاداری می کنن و برای مصری که به فلسطینی راه نداد خوشحالی. #شاخص_بورس #عیار #خودرو
-
شهریار
#وسدید اصالت و پیشینه خانوادگی ادم بالاخره باید در یک جایی خودنمایی کند چه جایی بهتر از فضاهای مجازی و غیرواقعی در فضای واقعی موضوعی برای نشر ندارند چون در ان قواره ها نیستند
-
Amir
#حتوکا انشالله مزد صبوریمان را خواهیم گرفت
-
پایگاه اطلاع رسانی آراز بوم
✅️عملکرد خیره کننده زپارس در نیمه نخست سال مالی؛ درامدها 2.5 برابر شد 🔷️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل زپارس؛شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس با انتشار گزارش عملکرد خردادماه و عملکرد تجمیعی 6 ماهه سال مالی 1405 در سامانه کدال، از ثبت درامد عملیاتی یک هزار و 557 میلیارد تومانی در نیمه نخست سال مالی جاری خبر داد؛ عملکردی که نشان دهنده تداوم روند رو به رشد فعالیت های این شرکت است. 🔸️زپارس در خردادماه نیز موفق به شناسایی 583 میلیارد تومان درامد از محل فروش محصولات شد که نسبت به ماه گذشته افزایش داشته و بیانگر شتاب گیری روند فروش در پایان فصل بهار است. بررسی عملکرد تجمیعی 6 ماهه شرکت نشان می دهد درامد عملیاتی زپارس از 612 میلیارد تومان در دوره مشابه سال گذشته به یک هزار و 557 میلیارد تومان در سال جاری رسیده و رشد چشمگیر 154 درصدی را به ثبت رسانده است. این دستاورد، حاصل برنامه ریزی هدفمند، مدیریت اثربخش فروش و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های تولیدی شرکت ارزیابی می شود. 🔸️در ترکیب درامدی شرکت، ذرت بذری 704 همچنان به عنوان محصول راهبردی زپارس نقش افرینی می کند. با حل گره 30 ماهه فروش این محصول و اتخاذ تدابیر مدیریتی موثر، درامد حاصل از فروش ذرت بذری به 681 میلیارد تومان رسید که بیشترین سهم را در سبد درامدی شرکت به خود اختصاص داده است. 🔸️رشد پایدار درامدها در کنار بهبود روند فروش محصولات، نویدبخش افق روشن تری برای زپارس و سهامداران این شرکت در ادامه سال مالی جاری خواهد بود. @arazbum http://axnegar.fahares.com/axnegar/d1583431962c5bfa649fe29d42aa1637AgACAgQAAxkBCPpKk2pASKjAILtbDw71rQTBBEma3nB6AALsD2sbfVgBUmtVGmFWR4fjAQADAgADeAADPAQ.jpg
-
ㅤ ㅤ ㅤ ࣪˖ 𝗄𝗂𝗆 𝗋𝗒𝗎𝗅 、ㅤ ㅤ ㅤ
🌰ㅤاپدیت فرام ㅤ 260627 💭 : ریول دنس GGEZ رو انجام بده 🌰 : همین که جدیدا خیلی وایران شده؟ 🌰 : باشه پس 🌰 : یادداشت برداری شد