🔵 بررسی 100 شرکت پربازده بازار پس از جنگ 🔵 🔴 در این پست به بررسی 100 نماد پربازده بازار از چند جنبه مختلف پرداختیم تا دید بهتری از شرکت هایی که بهترین عملکرد را در این بازه 40 روزه ثبت کردند به دست اوریم. 🔵 در این بررسی به نکات جالبی برخوردیم که به تعدادی از انها اشاره میکنیم: ✅ میانگین بازدهی نمادهای بورس، کالا، انرژی و فرابورس از صنعت نهادهای مالی واسط 90% بود. ✅ گروه محصولات شیمیایی که شامل حدود 60 نماد فعال در بازار است، تنها 4 نماینده در این لیست دارد. ✅ 4 نماینده صنعت سرمایه گذاری، همگی مرتبط با 3 صنعت دارو، غذا و سیمان بودند. ✅ از 21 نماد زراعی 8 شرکت بازدهی بیش از 80% داشتند و در این لیست جای گرفتند. ✅ به جز صنایع پراقبال بازار، ولملت، قاسم، چخزر، چفیبر، خفنر، نطرین، ثغرب، ثجنوب، شساخت، حخزر، حپارسا، شمس، پلاست نمادهایی بودند که از سایر گروه های بازار به این لیست راه یافتند. https://t.me/sahm_golchin_bourse
-
Music Home
به همه جاوید ناما احترام میزارم
-
یونس
دوستان عزیز بورسی هیچ راهکاری برای رشد بورس وجود ندارد، هیچ راهکاری وجود ندارد. شش سال است بورس ارزش ذاتی بالاتری دارد!! اما چون تورم کالاها ( خودرو مسکن ،طلا) در شش سال گذشته بیش از بیست درصد بوده است ، پس امکان سود اوری در بورس مطلقا برای 6 سال دیگر وجود نخواهد داشت. هر چند که ارزش دلاری کل بورس به 50 میلیارد دلار هم برسد!!!!! مگر اینکه تورم به زیر 20درصد برسد. تورم به زیر 20 درصد نخواهد رسید، مگر اینکه در امد دولت برابر یا بیشتر از هزینه های ان باشد. بهترین راهکار حفظ ارزش ریال است. ترکیه علی رغم اقتصاد 4برابر بزرگتر مشکل مشابه ایران دارد. تنهاترین ک بهترین راهکار دریافت خدمات ریالی از تنگه است. لطفا درصورت صلاحدید نشر دهید.
-
امیر باقری اصلی
انشا الله که بعد از استراحت نخواد یک چرتی هم بزنه و راه بیوفته . خخخ البته من هفته قبل وبملت رو فروختم . انشا الله که هر کی خرید . سود کنه
-
Alireza_Neo
#کفراور صف خوب ببنده ، تکنیکالی تااازه اول کاره و تایید صعود بلند مدتیو میده .. ببینیم واکنش بازار چی خواهد بود .. خدا بگم چیکارتون نکنه که همه رو از سهم فراری دادین .. کسی نمونده این روزارو ببینه .. خیلی کمیم .. ایشالا هر کی که رفت یا موند همگی پرسود باشن
-
داود
#وبملت امسال براحتی بالای 100 تومن سود محقق خواهد کرد و اهداف قیمتی 300 تومنی وبملت در دسترس خواهد بود .
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#INJ/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#GMX/USDT - لانگ🟢 نقطه ورود: 5.43 حد ضرر: 5.30692 تارگت 1: 5.4427 تارگت 2: 5.47984 اهرم: x30
-
Ehsan.H
#سباقر به این گزارش دقت کنید . شرکت در خرداد ماه 80.000 تن سیمان صادر کرده به نرخ 42 دلار و تبدیل 137000 تومانی که میشود 460 میلیارد تومان . ان وقت چطور گزارش داده که 360 میلیارد فروش داشته ؟؟ و همچنین 158 میلیارد فروش داخلی خرداد بوده که مجموعا میشود 618 میلیارد…
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو https://energynevis.ir/1402062162
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#INJ/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی