جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ابوالفضل رنجبر | ranjbarb
۲۳:۵۹:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#خاور متاسفانه هیچ قایده و قانونی برای سهامدار حقیقی وجود نداره که ارزش واقعی سهام خودش را تعیین کنه و باید تابع گزارش های دستکاری شده حقوقی ها باشد . از عمد قیت سهم ا سه سال است پایین اوردن و حالادگزارش متناسب با قیمت سهم ارایه دادن . مگه میشه فروش شرکت 45 همت و 75:تومانوسود سال 1400 بشه با 47 همت فروش 12 ریال سود . متاسفیم که در این کشور فقط باید سوخت و ساخت

لیست اخبار