کاما سلام دوستمون لطف کردن و در گروه سهامداران کاما (باما) تحلیل تکنیکال از کاما گذاشتن این منفی ها که خورد رسید به حمایت مستحکم و برگشت جالبه تا حدود 420 تومن نگرانی نداره
-
اخبار شرکتها و مجامع
#پلوله | بازگشت قدرتمند به سوداوری؛ گاز لوله پس از یک سال زیان ده، سودساز شد صورت های مالی 12 ماهه تولیدی گاز لوله از یک تغییر مهم در عملکرد این شرکت حکایت دارد؛ جایی که پلوله پس از ثبت زیان در سال گذشته، امسال موفق به بازگشت به سوداوری شده است. بر اساس صورت های مالی حسابرسی نشده، پلوله در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 152 ریال سود به ازای هر سهم شده؛ این در حالی است که شرکت در سال گذشته 111 ریال زیان به ازای هر سهم گزارش کرده بود که نشان دهنده چرخش کامل عملکرد عملیاتی شرکت است. سود خالص شرکت نیز به 174 میلیارد ریال رسیده و بازگشت به مسیر سودسازی را تایید می کند. از سوی دیگر، در صورت های مالی تلفیقی، سود خالص گروه به 99 میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال گذشته 24 درصد رشد داشته و بیانگر بهبود عملکرد مجموعه شرکت های زیرمجموعه است. گزارش سالانه پلوله با خروج از زیان، بازگشت به سوداوری و رشد سود تلفیقی یکی از گزارش های امیدوارکننده این شرکت در سال های اخیر محسوب می شود و می تواند نقطه عطفی در روند عملکرد ان باشد. @akhbar_majame
-
Dreng_Bourse
#چدن 🔵 صورت مالی سالیانه ی حسابرسی نشده؛ ✅ سود سال مالی 467 ریال قیمت روز 2340 ریال قیمت به سود (P/E) 5 ارزش بازار 4/7 همت ◀️ سود سال مالی 1403، 313 ریال بود.
-
دیده بان
#کگل در 193 تومان حمایت قوی دارد. و از طرفی حمایت 203 تومان را از دست داده که الان تبدیل به مقاومت شده هست یعنی کگل می تواند ببن 193 و 203 تومان بازی کند و شکست هر کدام از اینها مسیر را مشخص می کند فعلا داخل ابر کومو هست. و rsi هم زیر 50 اومده و منتظر می شویم اگر rsi به 30 رسید اضافه میکنیم در 14 تیر فرصت فروش حق تقدمها تمام می شود و اگر ابن مدت تمدید نشود می توان انتظار داشت اون روز اصلاح تمام شود. و امیدوارم این زمان را تمدید نکنند فعلا تکنیکال وضعیت مناسب ندارد ولی با مقدار 20 تا 30 درصدی که خرید داشتیم با سهم هستیم @didebanj 1405/04/07
-
علی
#وساپا بزودی به سقف قیمتی خودش میرسه
-
کانسلیم
#کرماشا در مورد طرح توسعه پرسیدن تو گزارش تفسیری گفته 85درصد پیشرفت داشته ،اینطوری که بوه ها میگن تا اخر لرج 7 افتتاح ازمایشی میشه
-
MW
سیکتیر من چکارم خودش پیام داد
-
سیگنال طلائی
کسانی که جدید میان از این پست مطلب رو بخونن بالا چارت چندین صندوق اهرمی مثل #اهرم #نارنج_اهرم #جهش #توان #شتاب #دوایکس رو به همراه مقاومت و حمایت های کوتاه مدت و بلند مدت گذاشتم این چارت ها چندین نکته مهم دارن چند روز پیش چارت #شاخص_کل رو هم گذاشتم و نوشتم انتظار یک منفی در قالب پولبک به مقاومت مهم شکسته شده دارم و مجدد انتظار رشد صندوق های اهرمی هم تقریبا یک وضعیت شبیه به هم دارن ، از ابر کومو رو به بالا خارج شدن ولی به مقاومت های مهمی رسیدن و چنانچه موفق به شکست مقاومت های اشاره شده نشن ، انتظار یک اصلاح کوتاه مدت تا ابر کوموی قرمز رنگ هست و از اونجا مجدد برن برای رشد اصلی صندوق های اهرمی برخی دارای حباب مثبت یا نزدیک به صفر هستن مثل #نارنج_اهرم و برخی دارای حباب منفی بیشتر حتی تا 12 درصد هستند مثل #اهرم و #جهش و #شتاب پس اونهایی که حباب منفی بیشتری دارند به مرتب کم ریسک تر از صندوق های هستند که حباب مثبت یا نزدیک به صفر دارند من هم حمایت های کوتاه مدت رو نوشتم و هم بلند مدتی و الزاما شاید به اونا نرسه ولی اگر به هر دلیل اصلاح ادامه دار شه بعیده دیگه زیر حمایت های بلند مدتی بره خرید این صندوق ها در این محدوده پر ریسک هست مگر اینکه موفق بشن مقاومت مهمی که نوشتم بشکنن و بالای اون تثبیت بدن و اینجا حتما حد ضرر داشته باشید و در صورت فعال شدن امادگی سبک کردن رو داشته باشید ( خروج کامل حتی در صورت اصلاح مد نظر ما نیست ) در صورت اصلاح تا حمایت ها حتما یکی از این صندوق ها رو به صورت پله ای وارد و در سبد خودتون داشته باشید چون در رشد اتی بازار بعد این اصلاح بیشترین سود رو خواهند داد امیدوارم تونسته باشم با این موارد به کسانی که در این صندوق ها سرمایه گزاری کردن کمکی کرده باشم بازار تحلیل داره و کسی که با تحلیل در کف وارد این سهام شده سود خیلی خوبی کرده ولی کسانی که در هر قیمت وارد هر سهمی میشن در صورت ورود به ضرر تقصیر اون رو به گردن بازار نندازن چون اصلاح هم فرایندی از مسیر صعودی سهم هست و اون اشتباه خودشه که هر جا و بدون تحلیل وارد بازار میشه #مهدی #نظر_شخصی 1405/4/6 @Golden_Signal_Link
-
وال استریت
#شمواد از فردا دنبال شپلی باشین و بعد از افت قیمت باید مجدد برگشت به این سهم فیبو اصلاحی رو دوستان چک کنن میفهمن من چی میگم بهشون پرسود باشین
-
تبدیل تهدید به فرصت
نکته مهم بازار بورس : شاهد میشه شاخص کل بخواد یه اصلاح نسبی رو « کوچک» شاهد باشه و بعد حرکات خودش رو به بالا اغاز کنه و بعدش وقت خروج … در اصلاح نباید هایی مانند فملی که پشتوانه مس و برکت در صنعت دارویی و اقلام خوراکی خشکباری میتوانند جذاب باشند
-
کانال۳۶۱درجه با کمترین خطا
#بنو | بیمه تجارت نو با جهش 526 درصدی سود خالص، یکی از درخشان ترین گزارش های صنعت بیمه را منتشر کرد صورت های مالی حسابرسی شده بیمه تجارت نو از یک تحول جدی در سوداوری شرکت حکایت دارد؛ به طوری که همزمان با افزایش سرمایه، سود خالص شرکت بیش از 6 برابر شده است. بر اساس این گزارش، بنو در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 و پس از افزایش سرمایه 150 درصدی، موفق به تحقق 5,253 میلیارد ریال سود خالص شده که نسبت به سال گذشته 526 درصد رشد را نشان می دهد. با توجه به تغییر سرمایه، مهم ترین معیار ارزیابی عملکرد شرکت رشد سود خالص است. با این حال، شرکت توانسته 350 ریال سود به ازای هر سهم نیز محقق کند که بیانگر حفظ توان سودسازی پس از افزایش سرمایه است. گزارش جدید بنو از رشد کم سابقه سود، تقویت چشمگیر عملکرد عملیاتی و عبور موفق از افزایش سرمایه حکایت دارد؛ عملکردی که این شرکت را در زمره برترین گزارش های مالی صنعت بیمه قرار می دهد.