#بنو | بیمه تجارت نو با جهش 526 درصدی سود خالص، یکی از درخشان ترین گزارش های صنعت بیمه را منتشر کرد صورت های مالی حسابرسی شده بیمه تجارت نو از یک تحول جدی در سوداوری شرکت حکایت دارد؛ به طوری که همزمان با افزایش سرمایه، سود خالص شرکت بیش از 6 برابر شده است. بر اساس این گزارش، بنو در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 و پس از افزایش سرمایه 150 درصدی، موفق به تحقق 5,253 میلیارد ریال سود خالص شده که نسبت به سال گذشته 526 درصد رشد را نشان می دهد. با توجه به تغییر سرمایه، مهم ترین معیار ارزیابی عملکرد شرکت رشد سود خالص است. با این حال، شرکت توانسته 350 ریال سود به ازای هر سهم نیز محقق کند که بیانگر حفظ توان سودسازی پس از افزایش سرمایه است. گزارش جدید بنو از رشد کم سابقه سود، تقویت چشمگیر عملکرد عملیاتی و عبور موفق از افزایش سرمایه حکایت دارد؛ عملکردی که این شرکت را در زمره برترین گزارش های مالی صنعت بیمه قرار می دهد.
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#INJ/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
roben
#سینرژی امیدوارم فرضیه درست باشه وشروع به حرکت نماید/هیچوقتrsi به این محدوده نرسیده و گارد صعودی گرفته ضمنا تحلیل سهم #وحکمت رو هم گذاشتم اگر خوشتون اومد لطفا حمایت بفرمایید
-
Ehsan.H
#سباقر به نقل از کانال اکوتیک ✅گزارش درامد خرداد سباقر نسبت به ماه قبل کمی کاه ش تولید و کاهش فروش داشته که با بررسی فروش در بورس کالا پیش بینی میشد ولی نکته مثبت اینکه برای تیرماه 80 هزارتن فروش صادراتی پیش فروش کرده که نشان از تداوم فروش خوب دارد با گزارش این سه ماه منتظر سوپر گزارش بهار باید بود نکته منفی اینکه دوتا از سهامداران درصدی چند روزیست که عرضه میکنند و دلیل این عرضه نامشخص ولی حقوقی همچنان خوب میخرد ✍️محبی
-
شهریار
#وسدید ضمن عذرخواهی از دوستان این صفحه که اغلب افرادی درخور و شایسته هستند برخی نیز غایت پ س ت ی می باشند ناگزیر از همه خداحافظی می کنم
-
کارن
تنها راه نجات ایران نابودی شما شیاد هاس. ایران به ابزاری داره به اسم بودجه که می ره برای فلسطـین منتها برای صـدام عزاداری می کنن و برای مصری که به فلسطینی راه نداد خوشحالی. #شاخص_بورس #عیار #خودرو
-
شهریار
#وسدید اصالت و پیشینه خانوادگی ادم بالاخره باید در یک جایی خودنمایی کند چه جایی بهتر از فضاهای مجازی و غیرواقعی در فضای واقعی موضوعی برای نشر ندارند چون در ان قواره ها نیستند
-
Amir
#حتوکا انشالله مزد صبوریمان را خواهیم گرفت
-
پایگاه اطلاع رسانی آراز بوم
✅️عملکرد خیره کننده زپارس در نیمه نخست سال مالی؛ درامدها 2.5 برابر شد 🔷️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل زپارس؛شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس با انتشار گزارش عملکرد خردادماه و عملکرد تجمیعی 6 ماهه سال مالی 1405 در سامانه کدال، از ثبت درامد عملیاتی یک هزار و 557 میلیارد تومانی در نیمه نخست سال مالی جاری خبر داد؛ عملکردی که نشان دهنده تداوم روند رو به رشد فعالیت های این شرکت است. 🔸️زپارس در خردادماه نیز موفق به شناسایی 583 میلیارد تومان درامد از محل فروش محصولات شد که نسبت به ماه گذشته افزایش داشته و بیانگر شتاب گیری روند فروش در پایان فصل بهار است. بررسی عملکرد تجمیعی 6 ماهه شرکت نشان می دهد درامد عملیاتی زپارس از 612 میلیارد تومان در دوره مشابه سال گذشته به یک هزار و 557 میلیارد تومان در سال جاری رسیده و رشد چشمگیر 154 درصدی را به ثبت رسانده است. این دستاورد، حاصل برنامه ریزی هدفمند، مدیریت اثربخش فروش و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های تولیدی شرکت ارزیابی می شود. 🔸️در ترکیب درامدی شرکت، ذرت بذری 704 همچنان به عنوان محصول راهبردی زپارس نقش افرینی می کند. با حل گره 30 ماهه فروش این محصول و اتخاذ تدابیر مدیریتی موثر، درامد حاصل از فروش ذرت بذری به 681 میلیارد تومان رسید که بیشترین سهم را در سبد درامدی شرکت به خود اختصاص داده است. 🔸️رشد پایدار درامدها در کنار بهبود روند فروش محصولات، نویدبخش افق روشن تری برای زپارس و سهامداران این شرکت در ادامه سال مالی جاری خواهد بود. @arazbum http://axnegar.fahares.com/axnegar/d1583431962c5bfa649fe29d42aa1637AgACAgQAAxkBCPpKk2pASKjAILtbDw71rQTBBEma3nB6AALsD2sbfVgBUmtVGmFWR4fjAQADAgADeAADPAQ.jpg
-
ㅤ ㅤ ㅤ ࣪˖ 𝗄𝗂𝗆 𝗋𝗒𝗎𝗅 、ㅤ ㅤ ㅤ
🌰ㅤاپدیت فرام ㅤ 260627 💭 : ریول دنس GGEZ رو انجام بده 🌰 : همین که جدیدا خیلی وایران شده؟ 🌰 : باشه پس 🌰 : یادداشت برداری شد
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#SAND/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی