کسانی که جدید میان از این پست مطلب رو بخونن بالا چارت چندین صندوق اهرمی مثل #اهرم #نارنج_اهرم #جهش #توان #شتاب #دوایکس رو به همراه مقاومت و حمایت های کوتاه مدت و بلند مدت گذاشتم این چارت ها چندین نکته مهم دارن چند روز پیش چارت #شاخص_کل رو هم گذاشتم و نوشتم انتظار یک منفی در قالب پولبک به مقاومت مهم شکسته شده دارم و مجدد انتظار رشد صندوق های اهرمی هم تقریبا یک وضعیت شبیه به هم دارن ، از ابر کومو رو به بالا خارج شدن ولی به مقاومت های مهمی رسیدن و چنانچه موفق به شکست مقاومت های اشاره شده نشن ، انتظار یک اصلاح کوتاه مدت تا ابر کوموی قرمز رنگ هست و از اونجا مجدد برن برای رشد اصلی صندوق های اهرمی برخی دارای حباب مثبت یا نزدیک به صفر هستن مثل #نارنج_اهرم و برخی دارای حباب منفی بیشتر حتی تا 12 درصد هستند مثل #اهرم و #جهش و #شتاب پس اونهایی که حباب منفی بیشتری دارند به مرتب کم ریسک تر از صندوق های هستند که حباب مثبت یا نزدیک به صفر دارند من هم حمایت های کوتاه مدت رو نوشتم و هم بلند مدتی و الزاما شاید به اونا نرسه ولی اگر به هر دلیل اصلاح ادامه دار شه بعیده دیگه زیر حمایت های بلند مدتی بره خرید این صندوق ها در این محدوده پر ریسک هست مگر اینکه موفق بشن مقاومت مهمی که نوشتم بشکنن و بالای اون تثبیت بدن و اینجا حتما حد ضرر داشته باشید و در صورت فعال شدن امادگی سبک کردن رو داشته باشید ( خروج کامل حتی در صورت اصلاح مد نظر ما نیست ) در صورت اصلاح تا حمایت ها حتما یکی از این صندوق ها رو به صورت پله ای وارد و در سبد خودتون داشته باشید چون در رشد اتی بازار بعد این اصلاح بیشترین سود رو خواهند داد امیدوارم تونسته باشم با این موارد به کسانی که در این صندوق ها سرمایه گزاری کردن کمکی کرده باشم بازار تحلیل داره و کسی که با تحلیل در کف وارد این سهام شده سود خیلی خوبی کرده ولی کسانی که در هر قیمت وارد هر سهمی میشن در صورت ورود به ضرر تقصیر اون رو به گردن بازار نندازن چون اصلاح هم فرایندی از مسیر صعودی سهم هست و اون اشتباه خودشه که هر جا و بدون تحلیل وارد بازار میشه #مهدی #نظر_شخصی 1405/4/6 @Golden_Signal_Link
-
roben
#سینرژی امیدوارم فرضیه درست باشه وشروع به حرکت نماید/هیچوقتrsi به این محدوده نرسیده و گارد صعودی گرفته ضمنا تحلیل سهم #وحکمت رو هم گذاشتم اگر خوشتون اومد لطفا حمایت بفرمایید
-
Ehsan.H
#سباقر به نقل از کانال اکوتیک ✅گزارش درامد خرداد سباقر نسبت به ماه قبل کمی کاه ش تولید و کاهش فروش داشته که با بررسی فروش در بورس کالا پیش بینی میشد ولی نکته مثبت اینکه برای تیرماه 80 هزارتن فروش صادراتی پیش فروش کرده که نشان از تداوم فروش خوب دارد با گزارش این سه ماه منتظر سوپر گزارش بهار باید بود نکته منفی اینکه دوتا از سهامداران درصدی چند روزیست که عرضه میکنند و دلیل این عرضه نامشخص ولی حقوقی همچنان خوب میخرد ✍️محبی
-
شهریار
#وسدید ضمن عذرخواهی از دوستان این صفحه که اغلب افرادی درخور و شایسته هستند برخی نیز غایت پ س ت ی می باشند ناگزیر از همه خداحافظی می کنم
-
کارن
تنها راه نجات ایران نابودی شما شیاد هاس. ایران به ابزاری داره به اسم بودجه که می ره برای فلسطـین منتها برای صـدام عزاداری می کنن و برای مصری که به فلسطینی راه نداد خوشحالی. #شاخص_بورس #عیار #خودرو
-
شهریار
#وسدید اصالت و پیشینه خانوادگی ادم بالاخره باید در یک جایی خودنمایی کند چه جایی بهتر از فضاهای مجازی و غیرواقعی در فضای واقعی موضوعی برای نشر ندارند چون در ان قواره ها نیستند
-
Amir
#حتوکا انشالله مزد صبوریمان را خواهیم گرفت
-
پایگاه اطلاع رسانی آراز بوم
✅️عملکرد خیره کننده زپارس در نیمه نخست سال مالی؛ درامدها 2.5 برابر شد 🔷️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل زپارس؛شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس با انتشار گزارش عملکرد خردادماه و عملکرد تجمیعی 6 ماهه سال مالی 1405 در سامانه کدال، از ثبت درامد عملیاتی یک هزار و 557 میلیارد تومانی در نیمه نخست سال مالی جاری خبر داد؛ عملکردی که نشان دهنده تداوم روند رو به رشد فعالیت های این شرکت است. 🔸️زپارس در خردادماه نیز موفق به شناسایی 583 میلیارد تومان درامد از محل فروش محصولات شد که نسبت به ماه گذشته افزایش داشته و بیانگر شتاب گیری روند فروش در پایان فصل بهار است. بررسی عملکرد تجمیعی 6 ماهه شرکت نشان می دهد درامد عملیاتی زپارس از 612 میلیارد تومان در دوره مشابه سال گذشته به یک هزار و 557 میلیارد تومان در سال جاری رسیده و رشد چشمگیر 154 درصدی را به ثبت رسانده است. این دستاورد، حاصل برنامه ریزی هدفمند، مدیریت اثربخش فروش و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های تولیدی شرکت ارزیابی می شود. 🔸️در ترکیب درامدی شرکت، ذرت بذری 704 همچنان به عنوان محصول راهبردی زپارس نقش افرینی می کند. با حل گره 30 ماهه فروش این محصول و اتخاذ تدابیر مدیریتی موثر، درامد حاصل از فروش ذرت بذری به 681 میلیارد تومان رسید که بیشترین سهم را در سبد درامدی شرکت به خود اختصاص داده است. 🔸️رشد پایدار درامدها در کنار بهبود روند فروش محصولات، نویدبخش افق روشن تری برای زپارس و سهامداران این شرکت در ادامه سال مالی جاری خواهد بود. @arazbum http://axnegar.fahares.com/axnegar/d1583431962c5bfa649fe29d42aa1637AgACAgQAAxkBCPpKk2pASKjAILtbDw71rQTBBEma3nB6AALsD2sbfVgBUmtVGmFWR4fjAQADAgADeAADPAQ.jpg
-
ㅤ ㅤ ㅤ ࣪˖ 𝗄𝗂𝗆 𝗋𝗒𝗎𝗅 、ㅤ ㅤ ㅤ
🌰ㅤاپدیت فرام ㅤ 260627 💭 : ریول دنس GGEZ رو انجام بده 🌰 : همین که جدیدا خیلی وایران شده؟ 🌰 : باشه پس 🌰 : یادداشت برداری شد
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#SAND/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
someone
یعنی 166،167 واتی 160