جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
سیگنال طلائی | golden_signal_link1
۰۰:۲۷:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

کسانی که جدید میان از این پست مطلب رو بخونن بالا چارت چندین صندوق اهرمی مثل #اهرم #نارنج_اهرم #جهش #توان #شتاب #دوایکس رو به همراه مقاومت و حمایت های کوتاه مدت و بلند مدت گذاشتم این چارت ها چندین نکته مهم دارن چند روز پیش چارت #شاخص_کل رو هم گذاشتم و نوشتم انتظار یک منفی در قالب پولبک به مقاومت مهم شکسته شده دارم و مجدد انتظار رشد صندوق های اهرمی هم تقریبا یک وضعیت شبیه به هم دارن ، از ابر کومو رو به بالا خارج شدن ولی به مقاومت های مهمی رسیدن و چنانچه موفق به شکست مقاومت های اشاره شده نشن ، انتظار یک اصلاح کوتاه مدت تا ابر کوموی قرمز رنگ هست و از اونجا مجدد برن برای رشد اصلی صندوق های اهرمی برخی دارای حباب مثبت یا نزدیک به صفر هستن مثل #نارنج_اهرم و برخی دارای حباب منفی بیشتر حتی تا 12 درصد هستند مثل #اهرم و #جهش و #شتاب پس اونهایی که حباب منفی بیشتری دارند به مرتب کم ریسک تر از صندوق های هستند که حباب مثبت یا نزدیک به صفر دارند من هم حمایت های کوتاه مدت رو نوشتم و هم بلند مدتی و الزاما شاید به اونا نرسه ولی اگر به هر دلیل اصلاح ادامه دار شه بعیده دیگه زیر حمایت های بلند مدتی بره خرید این صندوق ها در این محدوده پر ریسک هست مگر اینکه موفق بشن مقاومت مهمی که نوشتم بشکنن و بالای اون تثبیت بدن و اینجا حتما حد ضرر داشته باشید و در صورت فعال شدن امادگی سبک کردن رو داشته باشید ( خروج کامل حتی در صورت اصلاح مد نظر ما نیست ) در صورت اصلاح تا حمایت ها حتما یکی از این صندوق ها رو به صورت پله ای وارد و در سبد خودتون داشته باشید چون در رشد اتی بازار بعد این اصلاح بیشترین سود رو خواهند داد امیدوارم تونسته باشم با این موارد به کسانی که در این صندوق ها سرمایه گزاری کردن کمکی کرده باشم بازار تحلیل داره و کسی که با تحلیل در کف وارد این سهام شده سود خیلی خوبی کرده ولی کسانی که در هر قیمت وارد هر سهمی میشن در صورت ورود به ضرر تقصیر اون رو به گردن بازار نندازن چون اصلاح هم فرایندی از مسیر صعودی سهم هست و اون اشتباه خودشه که هر جا و بدون تحلیل وارد بازار میشه #مهدی #نظر_شخصی 1405/4/6 @Golden_Signal_Link

فالورها 1633
تاثیر (Imp) 91.0
بازدید 91
تعامل (Eng) 13.0
لیست اخبار