جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امیر مو سی پور | amir13640811
۲۳:۳۰:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خودرو چجوری اخه توی این دوران سختی که گذشت تمام این سهم ها که در معرض اسیب جدی بودن و حتی چندین ماهه تولید هم نداشتن ابنجوری بازگشایی شدن و رشد خوبی هم داشتن و شاخص رو کشوندن بالا…اخه تو این دوران کی با خودرو کار داشت .تازه خودرو قیمتش بالا هم کشید..چرا سهامش میریزه..البته اهان زیان ده هستش احتمالا…قول میدم همین الان قیمت هر ماشبن صد میلیارد تومن هم باشه ابن شرکت میگه من زیان میدم و همین برای پایین نگه داشتن قیمت سهم کافیه…کسی هم نیست بگه بیا صورت مالی رو درست کنید..

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار