%حباب صندوق های اهرمی #بیدار #شتاب #اهرم مجددا به محدوده بالای 12% حباب منفی رسیدن
-
someone
یعنی 166،167 واتی 160
-
امیرحسین
بخدا اون چند ده هکتار زمین #خساپا رو شخم میزدن یونجه می کاشتند درامدش از سایپا بالاتر میشد
-
شهریار
#وسدید عشقی از شیوه حرف زدنت به وضوح پیداست چه ماهیت و شخصیتی داری
-
داریوش
#وبملت فردا 20میلیارد صبح صف خرید نچیدن بدونیدکه باخبرهای سیاسی هماهنگ همچی صف فروش خواهد شد وقرمز قرمز،،شاخص نیره تا 5میل رو باز لمس کنه همچی توسقف هستن حتی شپنا وغذای وداروی وفولادی بس اگه نقد هستید فردا عجله درخرید نکنید تا ببینید شاخص حمایت خواهد شد یا اصلاح
-
داود
#خودرو نماینده سهامداران عمده ایران خودرو: اینده ایران خودرو را سرمایه انسانی و توسعه محصول می سازد . ایران خودرو باید به یک برند خوشنام و مورد احترام مردم تبدیل شود. وی افزود: ایران خودرو را به عنوان یک مجموعه با ظرفیت های بزرگ صنعتی دیدیم و تلاش کردیم تمرکز لازم را برای انجام اقداماتی که شایسته اعتبار و ارزش این برند است، داشته باشیم. این مجموعه حاصل سال ها تلاش، تجربه و سرمایه انسانی است و باید برای حفظ و ارتقای جایگاه ان تلاش کرد. وی همچنین به پروژه های توسعه ای ایران خودرو اشاره کرد و گفت: پروژه های متعددی در حوزه گیربکس های اتوماتیک، خودروهای هیبریدی، قطعات جدید، پلتفرم های نوین و فناوری های الکترونیکی در حال اجراست که تحقق انها نیازمند سرمایه گذاری، دانش فنی و استفاده از ظرفیت های نخبگان و متخصصان داخلی است.
-
Lalborzx
#فملی الان امریکا زد همین الان سیریک رو دوباره کلا توافق رفت تو هوا بورس فردا قرمز خونین متاسفانه
-
Lalborzx
#فملی گفتم تا 1500 اصلاح داره این فملی گفتین اگه خواب ببینی بشه 1500
-
Lalborzx
#فملی فوری؛ از این نقطه کشور صدای انفجار امد دقایقی پیش صدای چند انفجار در محدوده روستای طاهرویی سیریک شنیده شد. خبرگزاری صداوسیما: دقایقی پیش صدای چند انفجار در محدوده روستای طاهرویی سیریک شنیده شد. هنوز جزییاتی درباره علت صدای انفجار منتشر نشده است.
-
شهریار
#وسدید کلمات نشانگر و ترجمان اصالت ادم هاست
-
شهریار
#وسدید برخی از دوستان بسیار ف ر و م ا ی ه هستند