#فملی فوری؛ از این نقطه کشور صدای انفجار امد دقایقی پیش صدای چند انفجار در محدوده روستای طاهرویی سیریک شنیده شد. خبرگزاری صداوسیما: دقایقی پیش صدای چند انفجار در محدوده روستای طاهرویی سیریک شنیده شد. هنوز جزییاتی درباره علت صدای انفجار منتشر نشده است.
-
امیر باقری اصلی
انشا الله که بعد از استراحت نخواد یک چرتی هم بزنه و راه بیوفته . خخخ البته من هفته قبل وبملت رو فروختم . انشا الله که هر کی خرید . سود کنه
-
Alireza_Neo
#کفراور صف خوب ببنده ، تکنیکالی تااازه اول کاره و تایید صعود بلند مدتیو میده .. ببینیم واکنش بازار چی خواهد بود .. خدا بگم چیکارتون نکنه که همه رو از سهم فراری دادین .. کسی نمونده این روزارو ببینه .. خیلی کمیم .. ایشالا هر کی که رفت یا موند همگی پرسود باشن
-
داود
#وبملت امسال براحتی بالای 100 تومن سود محقق خواهد کرد و اهداف قیمتی 300 تومنی وبملت در دسترس خواهد بود .
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#INJ/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#GMX/USDT - لانگ🟢 نقطه ورود: 5.43 حد ضرر: 5.30692 تارگت 1: 5.4427 تارگت 2: 5.47984 اهرم: x30
-
Ehsan.H
#سباقر به این گزارش دقت کنید . شرکت در خرداد ماه 80.000 تن سیمان صادر کرده به نرخ 42 دلار و تبدیل 137000 تومانی که میشود 460 میلیارد تومان . ان وقت چطور گزارش داده که 360 میلیارد فروش داشته ؟؟ و همچنین 158 میلیارد فروش داخلی خرداد بوده که مجموعا میشود 618 میلیارد…
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو https://energynevis.ir/1402062162
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#INJ/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
roben
#سینرژی امیدوارم فرضیه درست باشه وشروع به حرکت نماید/هیچوقتrsi به این محدوده نرسیده و گارد صعودی گرفته ضمنا تحلیل سهم #وحکمت رو هم گذاشتم اگر خوشتون اومد لطفا حمایت بفرمایید
-
Ehsan.H
#سباقر به نقل از کانال اکوتیک ✅گزارش درامد خرداد سباقر نسبت به ماه قبل کمی کاه ش تولید و کاهش فروش داشته که با بررسی فروش در بورس کالا پیش بینی میشد ولی نکته مثبت اینکه برای تیرماه 80 هزارتن فروش صادراتی پیش فروش کرده که نشان از تداوم فروش خوب دارد با گزارش این سه ماه منتظر سوپر گزارش بهار باید بود نکته منفی اینکه دوتا از سهامداران درصدی چند روزیست که عرضه میکنند و دلیل این عرضه نامشخص ولی حقوقی همچنان خوب میخرد ✍️محبی