جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امیر مو سی پور | amir13640811
۲۳:۲۳:۵۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خودرو فملی چی تولید میکنه محصولاتش رو کجا میفروشه؟؟یا پالایشی ها چی تولید میکنن؟؟چجوریه اینا انقدر رشد کردن و میگن سود ده هستن مگه چه محصولاتی تولید میکنن و به کجا میدن؟؟؟همین نرخ بنزین که با قیمت پر هم حساب کنیم که 5 تومن هست اینا میگن داریم ضرر میکنیم.پس چجوریه… این بالا و پایین کردن سهام تو بورس ما با این کدهایی که در اختیار حقوقی ها و زیر مجموعه هاشون گذاشتن کار سختی نیست به راحتی میتونن مثل اب خوردن جمع شن و سهام رو پروژه کن و یه سهم رو هم مثل خودرو کنترل کنن برای مراحل بعدی سود..باید واقعیت رو بپذیریم که هر کاری نفرات اصلی بخوان میکنن

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار