جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۲۳:۴۷:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

مارون من موندم ماسهامداران خرد چرا میریم توصف خرید نمادهای بسیار رشدکرده،اون موقع همین مارون بنیادی وسوداور که گزارشات خوبی هم داده رو تو کف قیمتی نمیخریم .مارون درست یکسال پیش افزایش سرمایه داد وباقیمت تعدیل شده5540باز شد،یکسال گذشته این سهم حتی پنج درصد هم رشدنکرده،نه اینکه سهم ضعیفی باشه بلکه مورد توجه سهامدارخردنیست.چرا وبه چه علت همگروهیای کوچکتر ازمارون رشدسنگین کرده ولی مارون رشدی نکرده.ایا علت بازارگردانی ضعیف سهم است یاعلل دیگر؟ منکه نمیدونم کسی میدونه،بگه

لیست اخبار