جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
صابر حسانی | saberhassani
۲۲:۳۹:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#وتوکا رفتار حقوقی این سهم و بررسی سابقه اش اینطوریه که اینقدر فشار فروش ایجاد میکنه و نمیگذاره سهم بالا بره و بعد از اینکه خودشون و دار و دستشون و با هماهنگی با صندوق گدای فولاد اقدام به زدن زیر سهم میکنن. طوریکه سهم خشک خشکه. اصفهونی ها کارشون رو توی این سهم خوب بلدند. اصلا اجازه سوار شدن نوسان گیر روی این سهم رو نمیدن تا روز موعودش برسه. تکنیکالی و بررسی روند نشون میده دارن تحرکاتی توی سهم میکنن.

لیست اخبار