#شلرد به نظرم جوشکاری های مجتمع را به جوشکارهای سیار بدهند دو مزیت دارد اول اینکه جوشکار سیار در کار خود تجربه دارد. دو اینکه اگر کار را خراب کرد و جوش نشتی داشت میشه یقه اش را گرفت و پولش را نداد.
-
اخبار شرکتها و مجامع
#پاکشو | جهش سوداوری در گروه پاکشو؛ سود تلفیقی به مرز 92 هزار میلیارد ریال رسید صورت های مالی 12 ماهه گروه صنعتی پاکشو از تداوم روند قدرتمند سوداوری این هلدینگ حکایت دارد؛ به طوری که هم سود خالص شرکت اصلی و هم سود تلفیقی با رشد قابل توجهی همراه شده اند. بر اساس صورت های مالی حسابرسی نشده، پاکشو در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 870 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال قبل 75 درصد افزایش داشته است. سود خالص شرکت نیز با ثبت 69,621 میلیارد ریال، عملکرد مطلوب عملیاتی و مالی این مجموعه را تایید می کند. در سطح تلفیقی نیز سود خالص گروه به 91,740 میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال گذشته 94 درصد رشد را نشان می دهد؛ رشدی که بیانگر عملکرد مناسب شرکت های زیرمجموعه و تقویت سوداوری کل گروه است. گزارش سالانه پاکشو تصویری از رشد پرقدرت سود، نزدیک شدن سود تلفیقی به 100 هزار میلیارد ریال و تداوم روند صعودی سوداوری ارایه می دهد؛ موضوعی که جایگاه این هلدینگ را در میان شرکت های سودساز بازار بیش از پیش تقویت کرده است. @akhbar_majame
-
کانال۳۶۱درجه با کمترین خطا
#کرماشا در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 موفق به تحقق 6051 ریال سود به ازای هر سهم شده که نسبت به سال گذشته 134 درصد افزایش داشته است چقدر خوب کارکرده این کرماشا👏👏👏
-
ali84
#دپارس این سهم خیلی رانت دارد با همراهی ناظر دردو افشا الکی بازده سهم را رساندن 100درصد بلافاصله 50درصدش اوردن پایین بعد سهامداران حقیقی به ناظر اعتماد کنن؟انتظار داشته باشن سود سال قبل براشون نقد کنه ؟!نه نمی شود باهم همپیاله هستن مردم
-
سیگنال بورس شایان #پولهوشمند #مجامع_شرکتها #ورودپول #قدرت_خریدار #رانت #نمادبرتر #سهام_برتر
#حکشتی سرخطی بخرید و تا صف خرید هست نگهداری
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#درازک هفتگی
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#درازک ماهانه
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
📣 لیست نماد های مناسب سرخطی برای فردا #رمپنا #حکشتی #حتاید #درازک #ونفت #ددانا
-
𐤀 𝑻𝑲𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𐤀
ایشون با این ویسا اشک از روی خوشحالی ذوق ذوقیمو در اوردا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭مردم یعنی وای. پوت میکنم گیزگیلکی میشه قلبم. تشنج میکنم میمیرم واقعا. ایا لایق این محبت و دوست داشتم شما هستم؟ چه کار خوبی کردم؟
-
اخبار شرکتها و مجامع
#ولکار | لیزینگ کارافرین با جهش 171 درصدی فروش، خرداد را قدرتمند به پایان رساند گزارش فعالیت ماهانه لیزینگ کارافرین از ادامه روند رو به رشد درامدهای عملیاتی این شرکت حکایت دارد؛ به طوری که عملکرد خردادماه نسبت به سال گذشته جهش قابل توجهی را به ثبت رسانده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد ولکار در خردادماه به 601 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 171 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 1,536 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 56 درصد افزایش را نشان می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 935 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه حدود 467 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 29 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که از شتاب گرفتن روند درامدزایی شرکت در اخرین ماه فصل حکایت دارد. در مجموع، گزارش جدید ولکار با رشد چشمگیر فروش ماهانه، افزایش 56 درصدی درامد تجمیعی و ثبت عملکردی بالاتر از میانگین ماه های قبل، تصویری مثبت از روند عملیاتی این شرکت در ابتدای سال مالی ارایه می دهد. @akhbar_majame
-
امیرخان
#شمواد فردا با اصلاح باز میشه و نیاز داره یک چند روزی اصلاح داشته باشه برای رالی بعدیش که از هفته بعد یا بعد از تعطیلات میخواد شروع بشه