جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ali84 | mohamd70395
۰۰:۲۴:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#دپارس این سهم خیلی رانت دارد با همراهی ناظر دردو افشا الکی بازده سهم را رساندن 100درصد بلافاصله 50درصدش اوردن پایین بعد سهامداران حقیقی به ناظر اعتماد کنن؟انتظار داشته باشن سود سال قبل براشون نقد کنه ؟!نه نمی شود باهم همپیاله هستن مردم

لیست اخبار