#دانا خ ا ک تو سرت دانا برو از بنو یاد بگیر
-
مهدی پیروزفر
مارون من موندم ماسهامداران خرد چرا میریم توصف خرید نمادهای بسیار رشدکرده،اون موقع همین مارون بنیادی وسوداور که گزارشات خوبی هم داده رو تو کف قیمتی نمیخریم .مارون درست یکسال پیش افزایش سرمایه داد وباقیمت تعدیل شده5540باز شد،یکسال گذشته این سهم حتی پنج درصد هم رشدنکرده،نه اینکه سهم ضعیفی باشه بلکه مورد توجه سهامدارخردنیست.چرا وبه چه علت همگروهیای کوچکتر ازمارون رشدسنگین کرده ولی مارون رشدی نکرده.ایا علت بازارگردانی ضعیف سهم است یاعلل دیگر؟ منکه نمیدونم کسی میدونه،بگه
-
سعید پیرنیا
فزر 55 درصد میشه افزایش سرمایش خیلی راحته خودتون حساب کنید سرمایه جدید 8٫4 میلیارد سهم تقسیم بر 5٫4 میلیارد سهم موجود میشه 1٫5556 منهای یک کنید میشه افزایش سرمایه 55٫56 درصد قیمت باز شدن سهم هم میشه: قیمت پایانی اخرین روز معاملاتی تقسیم بر 1٫5556 راحت و اسوده
-
arastoo
#وبملت دوستان با تجربه یه سوال ؟؟ چطوری بعضی شرکتها مثل شبندر صورتهای مالی تلفیقی دارند و کدال میشود ولی بعضی شرکتها مثل وبملت صورتهای مای تلفیقی ندارند ؟؟؟؟
-
فرا سرمایه
خرید ادامه دار #موج در #تاصیکو و #وخارزم خرید سنگین امروز صندوق موج از صف فروش هر دو سهم تاصیکو و وخارزم
-
دکتر کاما کامایی
کاما سلام دوستمون لطف کردن و در گروه سهامداران کاما (باما) تحلیل تکنیکال از کاما گذاشتن این منفی ها که خورد رسید به حمایت مستحکم و برگشت جالبه تا حدود 420 تومن نگرانی نداره
-
امیرمسعود رحیمی
خودرو با اعلام منطقه ازاد شدن نوبت به نوبت در جای جای ایران، اعتقاد من به این هست که خودروساز مجبور میشه با خارجی ها جهت ارتقا محصولات قرارداد ببنده. اونوقت رشد سهام دیدن داره
-
امین امینیان
#حافرین حق تقدم شامل سود مجمع میشه؟؟
-
تاصیکو این سهم نباید فروخت کافی سه ماه نگهداری بعد خواهی دید
-
گلدا فردا اگر شد رو سخزر تمرکز کنیم
-
نئــــوویــــو ایــــران
#اهرم 1405/04/06 انتظار دارم تا تراز های حمایتی که رو چارت مشخص شده اصلاح کنه و بعد ادامه ی مسیر @neowave_iran