جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
iman 84 | iman.kdv
۲۱:۵۷:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فملی بعد چند سال برگشتم تو بورس نمیدونم چرا نظرات بخر بخر جا نمونی و تارگت های فضایی دوستان عجیب منو یاد سال سیاه 99 میندازه! خلاصه اینکه دو دستی سرمایتون رو بچسبین وقتی دود شد رفت هوا هیشکی نمیاد بگه حالت چطوره. شایدم من مار گزیدم از ریسمان سیاه و سفید میترسم… خواهیم دید چه خواهد شد!

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار