جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی نصرتی | rn254431
۲۲:۳۶:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سغرب همه ای سهم ها از زمان بازگشایی صعودی هستند لازم بود همه شرکت ها اصلاح داشته باشد یکی پس از دیگری اصلاح خواهند شد و لازم است یک دو هفته نوسان گیری کنید

لیست اخبار