جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Naji | dider
۲۲:۳۶:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#وبملت یه کله رفت بالا داره استراحت میکنه..هرکی تو این اصلاح خرید کنه انشالله که سود خوبی هم خواهد کرد ..پله ای خرید بزنید و در منفیها اضافه کنید ..چاره ای نیست باید با موج بازیگر حرکت کنیم تا بتونیم از این بازار سود بگیریم…ولی بازم میگم وبملت سهم خوبیه نگران نباشید…👌🌹🌹🌹💚💚💚💚💚💚💚

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار