#سمازن فردا فروشنده نباشید تا گزارش فروش خرداد بیاید بعد تصمیم بگیرید.
-
اهرم یک نکته شاید برای برخی تلخ باشه را جسارتا عرض کنم؛ وقتی کسی میگه، نقدینگی توی حساب بورسی ام ندارم، نقد نیستم، یعنی همه سرمایه ام را درگیر معاملات کرده ام،(حتی اگه سرمایه اش مبلغ پایینی باشه)، یعنی باید بدونه و بیش از پیش به اشتباهات و همچنی رنج های معاملاتی خودش و درجازدن ها فکر کنه، به جای اینکه به دیگران توصیه کنه که چیکار کنن. یه معامله گر واقعی هیچوقت تمام سرمایه اش را حتی که تمام کاینات هم بهش تضمین بدن، درگیر معاملات نمیکنه. کاملا بی معنی است و بازتاب دهنده خیلی چیزها از جمله، طمع، امید، باور به قطعیت در بازار احتمالات، رویابافی، سریع ثروتمند شدن و…(تلخ است اما از من به دل نگیر)
-
majjjid.salehi
#شپلی خرید مجدد درصدیها
-
نیکی تحلیل | NICI Tahlil
🏆10 شرکت برتر بورس کالا در هفته منتهی به 5 تیر معرفی شدند امار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به 5 تیر بیش از یک میلیون و 711 هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش بالغ بر 41.3 هزار میلیارد تومان معامله شد. همچنین ارزش معاملات 10 شرکت برتر به بیش از 15 هزار میلیارد تومان رسید. ✔️ لینک کانال در بله 🌎 www.Nibi.ir 🆔 @Nicitahlil | نیکی تحلیل https://ble.ir/NICITahlil
-
لیدر تریدر (بورس)
🔔نتیجه سیگنال کانال VIP نام نماد: #تایرا بازدهی: حدود 27 درصد 💯با تیم لیدر تریدر بهترین بازدهی را کسب خواهید کرد ❌از سیگنال های جدید کانال VIP جا نمونید جهت اطلاع از شرایط عضویت در کانال VIP لیدر تریدر به ایدی زیر پیام دهید @ADM_Leadertrader
-
برکت دوستان این حالت تعلیق به چه دلیله؟ سهم خاهن رو دارم توجهی به اخطار. تعلیق نکردم الان بیشتر از یکساله سهم بسته شده
-
سیدرضا
فملی بخاطر ریزش مس جهانی وهمچنین اخر هفته بسته میشه برامجمع و افزایش سرمایه عده زیادی از سهامداران که توسود هستند می فروشند باسهام دیگه جابجا میکنن ودوست ندارن برن مجمع صندوق پالایش NAVابطال 64500 وقیمت تابلو 45900 یعنی حدود 29درصد حباب منفی داره درضمن فملی دست نیافتنی نبود روزی میانگین سیصد چهارصد میلیون سهم معامله می شد ولی پالایش باتوجه به اینکه صفهای اکثر پالایشی ها از جمله شبندرامروز جمع شد ولی صندوق پالایش کل حجم معاملاتش به 2میلیون نرسید
-
وارن بافت
#خودرو ✅خودرو فردا حمایت بتنی داره 55و 48 خرید پله ای> هدف سقف 99محدوده 90الی 95 در کل چارت عالیی داره خودرو و خساپا همیشه یکدفعه سود میدن باید موند تا موجشو گرفت 📌@robbinstreders
-
باشگاه بورس
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #شتاب: 🌟 هیچ خریدی نداشته ماه گذشته . 🌟 بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #شپدیس #شپنا می باشد. 😄❌ هیچ ورود و خروجی در درصدی ها نداشته. ❌ به نظرم #کالا کار درستی بوده . 🗓 1405/04/06
-
ریش قرمز
#فزر افزایش سرمایه 54 درصدی از محل سود انباشته تایید شد @rishghermezstock 6 تیر 1405
-
بورس وان
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #شتاب: 🌟 هیچ خریدی نداشته ماه گذشته . 🌟 بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #شپدیس #شپنا می باشد. 😄❌ هیچ ورود و خروجی در درصدی ها نداشته. ❌ به نظرم #کالا کار درستی بوده . 🗓 1405/04/06