جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سیدرضا | qqww1347
۲۲:۲۰:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فملی بخاطر ریزش مس جهانی وهمچنین اخر هفته بسته میشه برامجمع و افزایش سرمایه عده زیادی از سهامداران که توسود هستند می فروشند باسهام دیگه جابجا میکنن ودوست ندارن برن مجمع صندوق پالایش NAVابطال 64500 وقیمت تابلو 45900 یعنی حدود 29درصد حباب منفی داره درضمن فملی دست نیافتنی نبود روزی میانگین سیصد چهارصد میلیون سهم معامله می شد ولی پالایش باتوجه به اینکه صفهای اکثر پالایشی ها از جمله شبندرامروز جمع شد ولی صندوق پالایش کل حجم معاملاتش به 2میلیون نرسید

لیست اخبار