جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| talabashad
۲۱:۵۵:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وبملت لطفا گول کسایی که میگن مثبت میشه و از این جور حرفا رو نخورید فردا صف فروش هست و ط ها مثبت میشن سهمی که بعد 3 ماه تعطیلی باز بشه و از همه سهم ها عقب بیوفته اصلا ارزنده نیست دقت کنید اصلا اصلا ارزنده نیست

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار