جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدیه افراشته | mehdiaf
۲۲:۰۱:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شصفها اگر ملاک ای پی اس رو فعلا گزارش دوازده ماهه قرار بدیم که 4300 تومنه بعد از افزایش سرمایه همین ای پی اس میشه 86 تومن اگه درست محاسبه کرده باشم تازه اگر با قیمت 250 تومن هم بازگشایی داشته باشیم پی بر ای سهم میشه حدودا 3 حالا اگر احیانا بخوایم با گزارش دوره ای سه ماهه محاسبه کنیم با توجه به فروشهای عالی که در دو ماه گذشته انجام شده و قطعا گزارش خردادماه هم عالی خواهد بود باز هم در بدترین حالت بعید بنطر میرسه بالای پنج رو داشته باشیم که باز هم ارزندگی سهم رو خواهیم داشت خواستم این موضوع رو هم در نظر داشته باشین بنظرم گزارش خرداد ماه تولید فروش متقاونی خواهیم داشت با توجه به قیمتهای فروش که بالا بودند

لیست اخبار