جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
قاسم هاشمی | gh13581358
۲۳:۳۴:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ثشاهد وقتی یه نفر استراتژی نداره خودش مقصره نه سهام، حد ضرر بگذارید رسید بی تعارف بفروشید، اگر هم نمیخواهید بفروشید ده بیست درصد که رفت پایینتر میانگین بزنید ، و هزار راه دیگه، منم از 98 سهامدارم چرا تو ضرر نرفتم؟

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار