گدنا فردا گزارش ماهانه احتمال خیلی زیاد بیاد
-
رضا حاجی زاده
فملی البته 13 تیر ماه افزایش سرمایه داره بعد اون میاد زیر2000
-
Hasankasra36
#خودرو اگه خبر همکاری خودروسازهای چینی با ایرانخودرو درست باشه تا پنج سال اینده نماد سهم منفی نخواهد شد
-
Trader
#کگل مارکت فملی بیست برابر کگل است . هر دو معدن . کگل بزرگترین معدن سنگ اهن ایران است . بزودی جا ماندگی را جبران خواهد کرد .
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#شپدیس: اصلاحیه اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای 6 ماهه منتهی به 1404/12/29 سود هر سهم: 1،188 ریال، افزایش 190 درصدی نسبت به مشابه سال گذشته ☘ @Bahar_e_Bourse
-
عقاب آسمانها
خودرو کسی میتوانه به من توضیح بدهد سهم خودرو که سهام دار سال99خریداری کرده چرا هنوز تو ضرر است بعد6سال
-
z z
شپنا فردا منفیه
-
سهامداران خساپا خودرو
چرا اینجور اذیت میکنن نامردیه بخدا فرابورس همیشه با خگستر بالا پایین میشد این چند سال الان اون 80 درصد خگستر 30 40 درصد چرا اخه
-
امیر علی ..
#خساپا #شاخص_بورس واقعا قدر سهامتون رو بدونید . بالاخره کم و بیش با تورم میره جلو…سهم ما --خساپا--- بدرد نخور کلا دیفالتش صف فروش هست بدترین حقوقی هم داره.پارسال با دلار 70 تومن قیمتش 62 تومن بود الان شده 55 تومن . باید معجزه ای بشه تا دو سه روز مثبت بشه . مدیرهای شرکت هم چون دولتی هستند فقط به فکر منافع خودشونند
-
سهامداران خساپا خودرو
اقای الهی شکیب مدیرعامل خاور پیشبینی کرده که امسال (1405) 15.7 همت یعنی معادل ارزش مارکت امروز سهم سود میسازه(1413 ریال برای هر سهم)!! ببینیم میسازه یا نه جناب الهی شکیب اگر پیشبینی شما درست دربیاد گل 3 امتیازی زدی✅ #خاور
-
سهامداران خساپا خودرو
سهام خودرو و خساپا توی بورس ایران فقط در حال کثافت کاری هستن با این اپشناشون