شنیدید میگن دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید ؟! میخوام یه داستان کوتاه واستون تعریف کنم اگر تا اخر نخونید شاید یه کمی بد اموزی داشته باشه ! یه روز به یه دیوونه و به یه عاقل گفتن اون طرف رودخونه یه گنجی هست .. اونی که عاقل بود رفت عمق رودخونه رو اندازه گیری کنه تا بتونه برنامه ریزی بهتری داشته باشه جهت عبور از رودخونه و … در همین حین دید دیوونه پرید وسط رودخونه رفت اون طرف و گنج رو برداشت برد در حالی که ممکن بود غرق بشه ! پ.ن: خیلی وقتا توی بازار دونستن خیلی زیاد لزوما به معنای سود کردن خیلی زیاد نیست بلکه بیشتر باعث میشه بتونید طرف زیان رو محدودتر کنید .. بنابراین ما توی بازار باس ترکیبی از یک دیوانه و یک عاقل باشیم ! جهت سنجش ریسک یک عاقل باشیم و جهت فرصت دادن به رشد سود دیوانه البته بلانسبت شما .. 🖐️ (اگر جای اینا برعکس بشه ممکنه همه چی خراب بشه !) •••
-
آرشیتکت بورس
فردا بازار روی شاخ چندتا سهم میچرخه اینها صف خرید میکنن تا شاخص مثبت بشه و بقیه بازار هم فقط تک سهم ها صف خرید میشن شاخ های بازار: شپنا+ فارس+ تاپیکو + حکشتی+ رمپنا+
-
stock & options
🎥 #شسپا #کارشناسی_سود در ویدیوی پست بعدی، به بررسی وضعیت بنیادی شسپا، جایگاه این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت روانکار، ظرفیت های رشد سوداوری و مهم ترین متغیرهای اثرگذار بر عملکرد ان پرداخته ایم. ☑️ سرمایه گذاری ارزشی ㅤeskini_vi
-
قاسم علیزاده
وبملت فردا تو کف دویست میلیون دیگه اضاف میکنم
-
مایکل مایک
اهرم تو اوج اخبار منفی قبل از شروع جام جهانی روزی 20 بار میگفتم جام جهانی نیاز به ارامش داره بعضی ها حتی متوجه حرفم نمیشدن اونجا یه نقطه از بهترین زمان سود کردن شما در ضهرم بود که بعضی ها از دست دادن و به حرفم عمل نکردن
-
فملی قابل توجه دوستانی که #فملی فروختن… 100 همت دارایی مشهود امسال خریده… منتظر گزارش خرداد باشید…
-
ن کلهر
سصفها سهم راه خودش را میره. امروز اصلاح تموم شد. فردا هر کی دوس داره بفروشه و هر کی هم دوس داره بخره.
-
علی سلیمان زاده
فلوله پیش به سوی 1700 تومن قیمت زمین 3500 میلیارد تا 4000 براورد میشه چهاردانگه
-
غگل به نظرتون برای هر سهم چقدر سود میدن؟ پارسال هر سهم 22 تومن سود داده
-
فملی ورود فملی بین 1800الی 1760 وسلام
-
علی علی
گیج بودن بازار، منفی بودن وبملت فملی اروند نماد… رو هم بحساب نتایج مورد نظرتان قرار دهیم؟ اینها از هیجان ایجاد شده است