1ماه قبل بازگشایی بورس خدا شاهد هر روز گفتم اقا درصدی داره از صندوق طلا خروج میزنه فقط صندوق عیار 250 همت تو 40 روز فروخته شد 4 تا سهام داره عمده داشت الان برو نگاه کن
-
BAHRAMH
#سخزر با توجه به گزارشات خوب سه ماهه نسبت به فصل مشابه سال قبل، منفی های سهم بسیار ارزشمنده ،صف فروش پایدار نیست و می تونه سریعا به روند صعودی برگردد و به نظرم برای بلند مدت سهم خوبیست.1405/04/6
-
سمیرا شاهین فر
ساروم یکی از بهترین ها و ارزون ترین ها با پی بر ای 4.2
-
Ji.wave | سهام | بورس | اموزش ترید
#خودرو تحلیل قبل https://t.me/ji_wave/3478
-
🆅︎🅿︎🅽︎ 🆃︎🅾︎ 🅶︎🅴︎🆃︎🅷︎🅴︎🆁︎
Create by AI (ساخته شده با هوش مصنوعی ) (سبک تکنو متال) (با هدفون فقط) (تماما با ai ساخته شده)
-
باشگاه بورس
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #جهش: 🌟 هیچ خریدی نداشته ماه گذشته تقریبا . 🌟 وزن بالایی در سهام گروه دارویی داره و به همین دلیل مورد توجه بازار قرار گرفته 😄هیچ ورودی به سهام نداشته طبیعتا ❌ از #کگهر هم خارج شده. 🗓 1405/04/06
-
بورس وان
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #جهش: 🌟 هیچ خریدی نداشته ماه گذشته تقریبا . 🌟 وزن بالایی در سهام گروه دارویی داره و به همین دلیل مورد توجه بازار قرار گرفته 😄هیچ ورودی به سهام نداشته طبیعتا ❌ از #کگهر هم خارج شده. 🗓 1405/04/06
-
افکار بورسی با صدای بلند
«توسن» از ازمون اختلالات بانکی سربلند بیرون امد به گزارش کدال نگر بورس 24، در پی بروز برخی اختلالات در سامانه های بانکی کشور طی روزهای اخیر، سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه ای مستعجل و محرمانه، خواستار شفاف سازی فوری شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن) در خصوص اثرات احتمالی این رویداد بر عملکرد و سوداوری شرکت شد. https://www.bourse24.ir/news/358731
-
فملی نان 50درصد گران شد… فملی ارزش خرید داره قبل از مجمع پر سود باشید…
-
Sia
#شفارا شفارا بدون شرح چارت اقای مسعود مردانی
-
Naji
#وبملت یه کله رفت بالا داره استراحت میکنه..هرکی تو این اصلاح خرید کنه انشالله که سود خوبی هم خواهد کرد ..پله ای خرید بزنید و در منفیها اضافه کنید ..چاره ای نیست باید با موج بازیگر حرکت کنیم تا بتونیم از این بازار سود بگیریم…ولی بازم میگم وبملت سهم خوبیه نگران نباشید…👌🌹🌹🌹💚💚💚💚💚💚💚