بررسی عملکرد صندوق 〰️ #جهش: 🌟 هیچ خریدی نداشته ماه گذشته تقریبا . 🌟 وزن بالایی در سهام گروه دارویی داره و به همین دلیل مورد توجه بازار قرار گرفته 😄هیچ ورودی به سهام نداشته طبیعتا ❌ از #کگهر هم خارج شده. 🗓 1405/04/06
-
شغل دوم درآمد اول
اینها بهترین سهام سبدهای ماست و سهام دیگری هم داریم که به جذابیت اینها نیستند. #سقاین ما ازین سهم بعد مجمع خارج شدیم و بعد از دست به دست شدن مجدد واردش خواهیم شد. این سهم بازدهی 70 درصدی برامون داشت .
-
امیر مو سی پور
خودرو فملی چی تولید میکنه محصولاتش رو کجا میفروشه؟؟یا پالایشی ها چی تولید میکنن؟؟چجوریه اینا انقدر رشد کردن و میگن سود ده هستن مگه چه محصولاتی تولید میکنن و به کجا میدن؟؟؟همین نرخ بنزین که با قیمت پر هم حساب کنیم که 5 تومن هست اینا میگن داریم ضرر میکنیم.پس چجوریه… این بالا و پایین کردن سهام تو بورس ما با این کدهایی که در اختیار حقوقی ها و زیر مجموعه هاشون گذاشتن کار سختی نیست به راحتی میتونن مثل اب خوردن جمع شن و سهام رو پروژه کن و یه سهم رو هم مثل خودرو کنترل کنن برای مراحل بعدی سود..باید واقعیت رو بپذیریم که هر کاری نفرات اصلی بخوان میکنن
-
Aydin
اهرم از الان تا فردا ساعت نه صف خریده ؛ ولی از نُه به بعد صف فروش
-
شهراد
#غشهداب فردا اول وقت اگر سر خطی بزنی ن گیرتو ن میاد احتمالا چون رو مقاومت ها با حجم رد میکنه بعید میدونم زیر مثبت سه معامله کنه فقط حجم میده به قول یه بنده خدا نظر شخص ملاک عمل و مهامله نباشد 😂 خدا بیامرز لفت با اسم دیگه تاب میخوره این حوالی😏
-
تقی
چکاپا سهمی که از 99سود سالیانه نداده ویکسره ریزش داشته برا چی باید پولتو بریزی توش اشتباه نکنین گول حرفا رو هم نخورین هر قیمتی بخری بازنده ای
-
مهدی نوروزی شیرازی
شپنا بورس داستانسرایی نیست کنار قصه های قشنگ ورنگارنگ واقعیات اجتماعی نیز بایستی محاسبه شود عملا تریدر وقتی به اعداد وارقام توجه کند وبه زیر بنای اقتصادی کشور درتمام زمینه ها بدید بلندمدت نگاه ژرف نداشته باشد عنقریب حتی در محاسبات یومیه دچار یاس در محاسبات ریاضی میشود قبلتر گفتیم اگر سوار بر هواپیما شوید بسرعت تورم موجود نخواهید رسید امروز اعلام شد تورم 83 درصدی خرداد بانضمام تورم حدود 200-300 درصدی بعضی از اقلام در خرداد ماه میتواند سفره ها را کمتر ازین هم شکل دهد یعنی اگر تا سال قبل یک قالب پنیر درسفره تان بود امسال همان قالب پنیر بر دهان روبهک خواهد افتاد سال 1404 نرخ رشد اقتصادی صفر درصد بود میانگین نرخ بیکاری 7/3 درصد بود کسری وتراز بودجه بیش از 1800 همت براورد شد که امسال شاید 2 برابر این عدد باشد بماند با شرایط امسال با حذف موقت شرکتهای تولیدی درحد فولاد و چندین کارخانه پتروشیمی وتعدیل نیروی کار در اوایل سال واینکه صندوقها با تنخواه دولتی تا هم اکنون موجبات پرداخت حقوق شده اند یقین بدانید در مرداد وشهریور باتوجه به افزایش نرخ ارز و محاسبه ارزش افزوده وحقوق گمرکی براساس نرخ جدید از 28/500 به 150/000 تومان نهاده ها قیمت فزاینده ای خواهند داشت که بی تاثیر بر دیگر بازارها نخواهد بود دوسوال از اساتید محترم هنوز فرق بین سود کردن وحفظ ارزش افزودگی تا ندانید چیست این بحثها بیفایده است مادامیکه نرخ رشد تورم از بهره وری شما دربازار بیشتر باشد شما نه تنها سود وفایده ای نبرده اید بلکه عقب هم مانده اید ولذا مجبور میشوید جهت جبران هزینه ها اموال ویا سرمایه منقولتان را بفروشید ویا قرض بگیریدویا مرابحه نمایید پس سودی دربرابر رشد تورم برای هیچکس درحال حاضر وجود ندارد بعیارتی فقط داریم خودمان را کشان کشان میکنیم اگر براستی تعطیل بودن پالایشگاه مهم نیست وهمینطور روز شمار به شما وطرز تفکرتان سود واریز میشود اگر در دغدغه این چالشهای منطقه ای اسیبی به پالایشگاهها برسد که سالها نیاز به بازسازی داشته باشد بعد کدام حقوقی به شما سود واریز میکند حرفهای ساده ورمانتیکی که تنها دلخوش کردنست در بورس کسی سود نمیکند تنها ابزاری برای حفظ ارزش افزودگیست زمانی شما سود میکنید که درامدهای شما بالاتراز نرخ رشد تورم باشد که فعلا اینجا با این برنامه ها هیچ جایگاهی ندارد وازین خبرها نیست...
-
کل محسن
#شغدیر حدس میزنم مفید باشه
-
YAS borss
وساپا گرارش کدال مثبت امروز
-
وبملت صف فروش رو فردا حقوقی تقدیم نگاه زیباتون میکنه
-
الومینا دوستان کسی حضوری برای مجمع میره؟