فملی چنان پشیمون بشین از فروشش که هر روز حسرت بخورید
-
ثشرق تا چهارشنبه تخته گاز منفی 3 هست که پله ای ورود کنید!!! چون هفته اینده 3 روز هم تعطیله بورس به نظرم بهترین وقت ورود همین هفته است!!! موفق و پیروز باشید✋️✋️✋️
-
Ali
#لابسا دبیرستان ابسال، علم و صنعت (نارمک) 2,300 متر حدود 1,5 تا 2 هزار میلیارد تومان زمین کارخانه تهران، خیابان هنگام/علم و صنعت 15,159 متر حدود 9 تا 12 هزار میلیارد تومان زمین خدمات پس از فروش تهران (هنگام) 600 متر 300 تا 500 میلیارد تومان کارخانه ساوه 149,900 متر 1,350 تا 2,100 میلیارد تومان زمین 50 هزار متری ساوه 50,000 متر 450 تا 700 میلیارد تومان خدمات پس از فروش ساوه 2,700 متر 20 تا 40 میلیارد تومان باغ صنوبر تنکابن 98,000 متر 1,000 تا 2,000 میلیارد تومان (بسته به کاربری و موقعیت) قیمت حدودی زمین های شرکت ، محاسبات gpt
-
بورس۲۴ | Bourse24
رونمایی از عرضه های مهم تالار سیمان برای 7 تیر 1405 به گزارش بورس 24، جزییات عرضه های تالار سیمان بورس کالای ایران برای روز یکشنبه 7 تیر 1405 منتشر شد. https://www.bourse24.ir/news/358797
-
d
#شپلی از کانال شپلی ققنوس بورس : دوستان لطفا اینقد پیام ندید چرا تحلیل نمیگذارم !!! تحلیلها رو قبلا گذاشتم و همینطوریش صف خرید و احتمال ندادن حجم مبنا هست بخواهیم هی از ارزشمندی ققنوسمون بگم واویلا میشه ضرر خودمون… ترجیحم اینه چیزی نگم حالا 1.5 همت مبلغ فروش امروز کدال شد با توجه به 25درصد بهره برداری از ظرفیت و بدون اکریلیک و بسیاری پتانسیلها که رو نشده اینطور شگفت زده شدید وای به حال روزی که تمام ظرفیتها و پتانسیل ها با مدیرعامل همچون شیرمون بهره برداری بشه از نیروگاه دوقلو تا افزایش سرمایه چند هزار درصدی فروش تودلی و بلوک 42 درصدی به خواستگار سمجمون مارون😄 و قیمتی که پدر عروس ایران زاد😜 ازش با تعصب گفت و بلوک مدیریتی شمواد و الیاف و… که نگم !!! بگذریم بهترین کار سکوت و بولد نکردن هست تا ایستگاه اول معروفمون یعنی قیمت 15 هزارتومان که با افزایش میشه قیمت 2 تومنی رو تابلو…از مسیرلذت ببرید تا رسیدن به مقصد! از اینکه با ما همسفرید خوشحالیم با تشکر : مدیریت اتوبوس 😂
-
مادیرا حقوقی منفی گردان و حقیقی دانه درشت در این چند هفته صعودی که از قیمت 185 تا 250 بود حدود 80,90 میلیون سهم به سهامشون اضافه شده حالا کد های زیر 1 درصدشون که ما نمی بینیم به کنار .اصلاح به زودی تموم میشه و حرکت سهام شروع سهامتون رو مفت بفروشید اهداف بالایی داره.
-
فملی فملی بدرد نوسان نمیخورع بلندمدتی سهامداری
-
تحلیل عرضه اولیه ( تابان ذرت وفیروزه زهلال کولان ثشهر رانیز پاریز تادیکو تخاور حیات بتیس ولاعتماد رایا ) طلا دلار
💥عرضه اولیه های اینده طبق اطلاعات کانال ما @arze401 : ✅عرضه اولیه هاق #ثشهر و #پیمان طی هفته های اینده ⏳عرضه اولیه های در حال ثبت اطلاعات ارزشگذاری : 🚀 میدکو از عرضه های جدید بورسی رونمایی کرد؛ #بوتیا در مسیر ورود به بازار سرمایه 🔹 پس از عرضه موفق فولاد سیرجان ایرانیان (سیسکو)با تکمیل زنجیره تولید فولاد بوتیای ایرانیان، این شرکت درحال مجزا سازی و اماده ورود به بازار سرمایه خواهد شد. 🔹 فولاد سیرجان ایرانیان با تکمیل زنجیره ارزش فولاد، تامین پایدار سنگ اهن، اب و برق و اجرای پروژه های کاهش بهای تمام شده، به یکی از سوداورترین دارایی های میدکو تبدیل شده است. تولید نیروی برق سبز #منجیل در استانه عرضه اولیه است. #وهور سهامدار صددرصدی این شرکت است. @arze401👈 کانال
-
ارز و دیجیتال | ArzoDigital
⚠️ رکود تورمی؛ خطرناک ترین وضعیت برای اقتصاد! خیلی ها فکر می کنند اگر بازار در رکود باشد، قیمت ها هم باید کاهش پیدا کنند؛ اما همیشه این طور نیست! 👇 📌 تورم یعنی افزایش مداوم سطح قیمت ها و کاهش قدرت خرید پول. مثلاً اگر خودرویی 1 میلیارد تومان بوده و بعد از مدتی 1.5 میلیارد تومان شود، بخشی از این افزایش ناشی از تورم است. اما یک وضعیت خطرناک تر هم وجود دارد… 🚨 رکود تورمی (Stagflation) یعنی رکود + تورم همزمان اتفاق بیفتند. ❌ خریدار وجود ندارد. ❌ معاملات کاهش پیدا کرده است. ❌ بازار در رکود است. اما… 📈 قیمت ها نه تنها پایین نمی ایند، بلکه همچنان افزایش پیدا می کنند! یعنی فروشنده حتی بدون اینکه مشتری داشته باشد، حاضر نیست قیمت را کاهش دهد و معمولاً قیمت های بالاتری هم پیشنهاد می کند. در برخی بازارهای ایران این شرایط مشاهده می شود؛ مانند: 🚗 خودرو 🏠 مسکن (در برخی دوره ها) به همین دلیل ممکن است تعداد معاملات کاهش پیدا کند، اما قیمت ها همچنان روند صعودی داشته باشند. 🎯 شناخت تفاوت تورم، رکود و رکود تورمی کمک می کند تصمیم های مالی و سرمایه گذاری را اگاهانه تر بگیریم، چون هر بازار در این شرایط رفتار متفاوتی از خود نشان می دهد. 💬 به نظر شما کدام بازار این روزها بیشتر درگیر رکود تورمی شده است؟ نظرتان را بنویسید. 👇 #اقتصاد #تورم #رکود_تورمی #سرمایه_گذاری #بازار_مالی #خودرو #مسکن #اموزش_اقتصاد #ارزدیجیتال 📊 کانال هوش مالی® 💰 📌 عضویت در واتساپ: https://whatsapp.com/channel/0029Vb9gwQb9Gv7OixfpYX1h 📌 عضویت در کانال و گروه: https://t.me/arzodigital https://t.me/FutureFAQ 🔹اگاهی مالی…🚀
-
فقط سهمای خوب بخرید مثه حتاید تاپیکو تیپیکو وپاسار جهش شیراز شپنا
-
شغل دوم درآمد اول
تحلیل بازار امروز و پیش بینی بازار فردا یکشنبه انگار امریکا با تمام شرکت های بورسی دست دوستی داده به غیر از ایران خودرو سایپا . نمیدونم این دو شرکت چرا اینجوری می کنند و واقعا از بازار عقب افتاده اند. امروز علیرغم اتفاقات زد و خورد دیشب بازار خوبی داشتیم و خیلی از سهام همچنان قفل صف خرید بودند و بعضی از سهام مثل #وبملت بعد از رشد خوب چند وقت اخیر در حال حجم خوردن و دست به دست شدن. فقط خودرو خساپا که هیچ رشدی نداشته اند تمام خبرهای منفی بورس را جذب می کنند. معاون رییس جمهور امریکا حرف جالبی زد، میگه اگه تو مفاد تفاهم نامه مشکلی دارید راهش این نیست که سریع دست به موشک بشید و کشتی ها را هدف قرار بدین، جواب خشونت خشونته، اگه مشکلی هست تلفن را بردارید و با صحبت مشکل را حل کنید. البته تندروهای داخلی این حرف ها تو گوششون نمیره و غیر از جنگ چیزی نمی خوان. به قول پزشکیان اومدند زدن رفتن و کلی کشته و خسارت برای ما بر جا گذاشتند و بخواهیم با همین فرمون ادامه بدیم دوباره هم همینه. بازار فردا هم بازاری پر عرضه ولی مثل امروز مثبت خواهد بود مگر چند سهمی مثل خودرویی ها و بانک ملت و شاید صندوق های اهرمی که رشد فزاینده ای داشتند. امروز هم بازار را خوب خریدند و این خریدها کار سهامداران خرد نبود و اصلا سهامداران خرد جرات خرید ندارند. چندین دفعه صف فروش وبملت خودرو خساپا جمع شد و اینها برای ما سیگنال خرید هست ولی تو سهامی که خودمون کار می کنیم که امشب یه بررسی روی همه سهاممون خواهیم داشت.