تحلیل بازار امروز و پیش بینی بازار فردا یکشنبه انگار امریکا با تمام شرکت های بورسی دست دوستی داده به غیر از ایران خودرو سایپا . نمیدونم این دو شرکت چرا اینجوری می کنند و واقعا از بازار عقب افتاده اند. امروز علیرغم اتفاقات زد و خورد دیشب بازار خوبی داشتیم و خیلی از سهام همچنان قفل صف خرید بودند و بعضی از سهام مثل #وبملت بعد از رشد خوب چند وقت اخیر در حال حجم خوردن و دست به دست شدن. فقط خودرو خساپا که هیچ رشدی نداشته اند تمام خبرهای منفی بورس را جذب می کنند. معاون رییس جمهور امریکا حرف جالبی زد، میگه اگه تو مفاد تفاهم نامه مشکلی دارید راهش این نیست که سریع دست به موشک بشید و کشتی ها را هدف قرار بدین، جواب خشونت خشونته، اگه مشکلی هست تلفن را بردارید و با صحبت مشکل را حل کنید. البته تندروهای داخلی این حرف ها تو گوششون نمیره و غیر از جنگ چیزی نمی خوان. به قول پزشکیان اومدند زدن رفتن و کلی کشته و خسارت برای ما بر جا گذاشتند و بخواهیم با همین فرمون ادامه بدیم دوباره هم همینه. بازار فردا هم بازاری پر عرضه ولی مثل امروز مثبت خواهد بود مگر چند سهمی مثل خودرویی ها و بانک ملت و شاید صندوق های اهرمی که رشد فزاینده ای داشتند. امروز هم بازار را خوب خریدند و این خریدها کار سهامداران خرد نبود و اصلا سهامداران خرد جرات خرید ندارند. چندین دفعه صف فروش وبملت خودرو خساپا جمع شد و اینها برای ما سیگنال خرید هست ولی تو سهامی که خودمون کار می کنیم که امشب یه بررسی روی همه سهاممون خواهیم داشت.
-
امیرخان
#شمواد فردا با اصلاح باز میشه و نیاز داره یک چند روزی اصلاح داشته باشه برای رالی بعدیش که از هفته بعد یا بعد از تعطیلات میخواد شروع بشه
-
mohsen1353
#زقیام احتمالا سهم برای عبور از سطح روانی 1000 نیاز به اصلاح زمانی دارد و این درجا زدنها سهام دست به دست میشه و حرکت جدید بزودی شکل میگیره
-
کانسلیم
#کرماشا 🛑سلام شب بر همگی خوش بعد 2-3هفته امروز پتروشیمی کرمانشاه و فزر رو که فروخته بودم دوباره ورود کردم . ریسک 7-8درصد انتظار بازدهی 50درصد در میان مدت دارم شاد باشید 🌷💐
-
محسن اسدی
#بهپاک فعلا خریدارا خوبی داره
-
سرمایه گذاری برای آینده بهتر
🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد…
-
Wallstreetwaves💶
برای فردا #فزر زیر 12000 تومان رو زیر نظر داشته باشید. (بجای صندوق طلا) پیش بینی سود مدیرعامل #فزر برای انتهای سال مالی (برج9) 3400 تومان است p/e زیر 4👌 فزر با تقسیم سود حداکثری و پرداخت سود زود، معمولا قبل از مجمع p/e 10 میگیرد ( مجمع سالیانه بهمن) #فزر افزایش سرمایه 50 درصد از سود انباشته هم دارد که مورد تایید حسابرس قرار گرفته
-
mohsen1353
#زملارد این سهم پروژه 6000 راسی جدید رو داره پیش می بره و قطعا تعداد دامها بیش از 11000 راس خواهد شد و این قیمتها حتما خاطره میشه شبیه زقیام سال 99 بعد از افزایش سرمایه که 177 باز شد تا 117 تومان تنزل پیدا کرد وحال 980 معامله میشه به دید بلند مدت سهم اینده داره با توجه به رشد و توسعه و سود سازی سهم تقریبا شبیه زقیام داره عمل میکنه
-
بورس اصفهان | Bourse Esf
🚨قبلاً وارد شدیم #ولنوین روی 218وارد شدیم 👈حدضرر : 210تومن هدف اول 225 هدف دوم 234 هدف سوم 243 هدف چهارم 267
-
تحلیل مالی رفتاری
دلر 📌بااین سوپر فروش دو ماه اخیر، و با حفظ این روند امسال میتونه حوالی 14~15 همت فروش ثبت کنه و به سودی حوالی 3.8 همت(410 تمن بازای هر سهم) برسه 🔷یه تقسیم حوالی 120 تمن تو مجمع فردای شرکت احتمالا داره بنابراین در P/E تحلیلی 3.4 واحد قرار داره..👌 و بااین وضعیت حوالی 1200 تمن بعد مجمع رو کف قیمتی #دلر میشه مفروض کرد! 📌در مطلب قبل کانال عرض شد و همینطور که از گزارشات خاص گروه مبرهنه، گزینه های ارزنده زیادی در صنعت #دارو پیدا میشه که حتی در صورت اصلاح بازار، جای بررسی دارند. @fundopedia ششم تیر
-
اخبار شرکتها و مجامع
#بنو | بیمه تجارت نو با جهش 526 درصدی سود خالص، یکی از درخشان ترین گزارش های صنعت بیمه را منتشر کرد صورت های مالی حسابرسی شده بیمه تجارت نو از یک تحول جدی در سوداوری شرکت حکایت دارد؛ به طوری که همزمان با افزایش سرمایه، سود خالص شرکت بیش از 6 برابر شده است. بر اساس این گزارش، بنو در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 و پس از افزایش سرمایه 150 درصدی، موفق به تحقق 5,253 میلیارد ریال سود خالص شده که نسبت به سال گذشته 526 درصد رشد را نشان می دهد. با توجه به تغییر سرمایه، مهم ترین معیار ارزیابی عملکرد شرکت رشد سود خالص است. با این حال، شرکت توانسته 350 ریال سود به ازای هر سهم نیز محقق کند که بیانگر حفظ توان سودسازی پس از افزایش سرمایه است. گزارش جدید بنو از رشد کم سابقه سود، تقویت چشمگیر عملکرد عملیاتی و عبور موفق از افزایش سرمایه حکایت دارد؛ عملکردی که این شرکت را در زمره برترین گزارش های مالی صنعت بیمه قرار می دهد. @akhbar_majame