#شپلی از کانال شپلی ققنوس بورس : دوستان لطفا اینقد پیام ندید چرا تحلیل نمیگذارم !!! تحلیلها رو قبلا گذاشتم و همینطوریش صف خرید و احتمال ندادن حجم مبنا هست بخواهیم هی از ارزشمندی ققنوسمون بگم واویلا میشه ضرر خودمون… ترجیحم اینه چیزی نگم حالا 1.5 همت مبلغ فروش امروز کدال شد با توجه به 25درصد بهره برداری از ظرفیت و بدون اکریلیک و بسیاری پتانسیلها که رو نشده اینطور شگفت زده شدید وای به حال روزی که تمام ظرفیتها و پتانسیل ها با مدیرعامل همچون شیرمون بهره برداری بشه از نیروگاه دوقلو تا افزایش سرمایه چند هزار درصدی فروش تودلی و بلوک 42 درصدی به خواستگار سمجمون مارون😄 و قیمتی که پدر عروس ایران زاد😜 ازش با تعصب گفت و بلوک مدیریتی شمواد و الیاف و… که نگم !!! بگذریم بهترین کار سکوت و بولد نکردن هست تا ایستگاه اول معروفمون یعنی قیمت 15 هزارتومان که با افزایش میشه قیمت 2 تومنی رو تابلو…از مسیرلذت ببرید تا رسیدن به مقصد! از اینکه با ما همسفرید خوشحالیم با تشکر : مدیریت اتوبوس 😂
-
شهریار
#وسدید اصالت و پیشینه خانوادگی ادم بالاخره باید در یک جایی خودنمایی کند چه جایی بهتر از فضاهای مجازی و غیرواقعی در فضای واقعی موضوعی برای نشر ندارند چون در ان قواره ها نیستند
-
Amir
#حتوکا انشالله مزد صبوریمان را خواهیم گرفت
-
پایگاه اطلاع رسانی آراز بوم
✅️عملکرد خیره کننده زپارس در نیمه نخست سال مالی؛ درامدها 2.5 برابر شد 🔷️به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل زپارس؛شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس با انتشار گزارش عملکرد خردادماه و عملکرد تجمیعی 6 ماهه سال مالی 1405 در سامانه کدال، از ثبت درامد عملیاتی یک هزار و 557 میلیارد تومانی در نیمه نخست سال مالی جاری خبر داد؛ عملکردی که نشان دهنده تداوم روند رو به رشد فعالیت های این شرکت است. 🔸️زپارس در خردادماه نیز موفق به شناسایی 583 میلیارد تومان درامد از محل فروش محصولات شد که نسبت به ماه گذشته افزایش داشته و بیانگر شتاب گیری روند فروش در پایان فصل بهار است. بررسی عملکرد تجمیعی 6 ماهه شرکت نشان می دهد درامد عملیاتی زپارس از 612 میلیارد تومان در دوره مشابه سال گذشته به یک هزار و 557 میلیارد تومان در سال جاری رسیده و رشد چشمگیر 154 درصدی را به ثبت رسانده است. این دستاورد، حاصل برنامه ریزی هدفمند، مدیریت اثربخش فروش و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های تولیدی شرکت ارزیابی می شود. 🔸️در ترکیب درامدی شرکت، ذرت بذری 704 همچنان به عنوان محصول راهبردی زپارس نقش افرینی می کند. با حل گره 30 ماهه فروش این محصول و اتخاذ تدابیر مدیریتی موثر، درامد حاصل از فروش ذرت بذری به 681 میلیارد تومان رسید که بیشترین سهم را در سبد درامدی شرکت به خود اختصاص داده است. 🔸️رشد پایدار درامدها در کنار بهبود روند فروش محصولات، نویدبخش افق روشن تری برای زپارس و سهامداران این شرکت در ادامه سال مالی جاری خواهد بود. @arazbum http://axnegar.fahares.com/axnegar/d1583431962c5bfa649fe29d42aa1637AgACAgQAAxkBCPpKk2pASKjAILtbDw71rQTBBEma3nB6AALsD2sbfVgBUmtVGmFWR4fjAQADAgADeAADPAQ.jpg
-
ㅤ ㅤ ㅤ ࣪˖ 𝗄𝗂𝗆 𝗋𝗒𝗎𝗅 、ㅤ ㅤ ㅤ
🌰ㅤاپدیت فرام ㅤ 260627 💭 : ریول دنس GGEZ رو انجام بده 🌰 : همین که جدیدا خیلی وایران شده؟ 🌰 : باشه پس 🌰 : یادداشت برداری شد
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#SAND/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
someone
یعنی 166،167 واتی 160
-
امیرحسین
بخدا اون چند ده هکتار زمین #خساپا رو شخم میزدن یونجه می کاشتند درامدش از سایپا بالاتر میشد
-
شهریار
#وسدید عشقی از شیوه حرف زدنت به وضوح پیداست چه ماهیت و شخصیتی داری
-
داریوش
#وبملت فردا 20میلیارد صبح صف خرید نچیدن بدونیدکه باخبرهای سیاسی هماهنگ همچی صف فروش خواهد شد وقرمز قرمز،،شاخص نیره تا 5میل رو باز لمس کنه همچی توسقف هستن حتی شپنا وغذای وداروی وفولادی بس اگه نقد هستید فردا عجله درخرید نکنید تا ببینید شاخص حمایت خواهد شد یا اصلاح
-
داود
#خودرو نماینده سهامداران عمده ایران خودرو: اینده ایران خودرو را سرمایه انسانی و توسعه محصول می سازد . ایران خودرو باید به یک برند خوشنام و مورد احترام مردم تبدیل شود. وی افزود: ایران خودرو را به عنوان یک مجموعه با ظرفیت های بزرگ صنعتی دیدیم و تلاش کردیم تمرکز لازم را برای انجام اقداماتی که شایسته اعتبار و ارزش این برند است، داشته باشیم. این مجموعه حاصل سال ها تلاش، تجربه و سرمایه انسانی است و باید برای حفظ و ارتقای جایگاه ان تلاش کرد. وی همچنین به پروژه های توسعه ای ایران خودرو اشاره کرد و گفت: پروژه های متعددی در حوزه گیربکس های اتوماتیک، خودروهای هیبریدی، قطعات جدید، پلتفرم های نوین و فناوری های الکترونیکی در حال اجراست که تحقق انها نیازمند سرمایه گذاری، دانش فنی و استفاده از ظرفیت های نخبگان و متخصصان داخلی است.